آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی در ایلام برگزار شد
کد خبر: 3985820
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵

آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی در ایلام برگزار شد

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام از برگزاری آزمون استخدامیِ آموزشیاران و آموزش دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی، مدرسان طرح امین و معلمان قرآنی در استان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

به گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از ایسنا، سیدغلامرضا حسینی، رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام در سخنانی اظهار کرد: آزمون استخدامی آموزشیاران و آموزش‌دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی، مدرسان طرح امین و معلمان قرآنی امروز، اول مردادماه با حضور  ۱۴۴ داوطلب در استان ایلام برگزار شد.
 
وی با اشاره به عملکرد مطلوب جهاددانشگاهی در برگزاری آزمون‌های استخدامی، گفت: بر همین اساس و با هماهنگی‌های به عمل آمده با وزارت آموزش و پرورش، آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی مدرسین طرح امین و معلمان قرآنی نیز به‌صورت همزمان در سراسر کشور برگزار شد.

عضو هیئت علمی جهاددانشگاهی و رئیس واحد ایلام با بیان اینکه این آزمون در یک حوزه در مرکز استان برگزار شد، از همکاری استانداری، ستاد مقابله با کرونای استان،  اداره‌کل امورش و پروش، معاونت نهضت سوادآموزی آموزش و پرورش استان، اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان و  شرکت توزیع برق استان در برگزاری این آزمون قدردانی کرد.
انتهای پیام
captcha