ارسال ۱۰۱۹ اثر به دبیرخانه جشنواره «حرف آورد» در ایلام
کد خبر: 3980921
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵

ارسال ۱۰۱۹ اثر به دبیرخانه جشنواره «حرف آورد» در ایلام

کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی استان ایلام از ارسال ۱۰۱۹ اثر فرهنگی، دینی و اجتماعی به دبیرخانه جشنواره «حرف آورد» ویژه بانوان خبر داد.

ارسال ۱۰۱۹ اثر به دبیرخانه جشنواره «حرف آورد» در ایلامبه گزارش ایکنا، «مریم بیگ‌محمدی» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح های فرهنگی در فضای مجازی و ایجاد زمینه برای مشارکت بیشتر بانوان در فعالیت های فرهنگی و آموزشی، پویش سراسری «حرف آورد» با شعار «موضوع خوب، حرف خوب می آورد»، آغاز شد.

وی در خصوص این طرح فرهنگی ویژه بانوان گفت: برای شرکت در این جشنواره، امکان ارسال آثار از طریق شبکه‌های اجتماعی فراهم شد و بانوان و دختران برای ارسال ویدئوهای صوتی یا تصویری ۱ تا ۳ دقیقه‌ای خود از طریق شبکه‌های اجتماعی « ایتا، تلگرام و اینستاگرام» اقدام کردند که ضمن اهدای جوایز به آثار برتر، ویدیوهای منتخب در رسانه ملی پخش خواهد شد.

کارشناس فرهنگی بانوان از ارزیابی و اعلام برندگان به صورت هفتگی خبر داد و افزود: اثری که در طول یک هفته بیشتر از همه پسندیده (Like) شود، برنده جایزه هفتگی بود. خوشبختانه استان ایلام از نظر ارسال آثار در هفته گذشته رتبه سوم کشوری کسب کرد.

بیگ‌محمدی به معیارهای ارزیابی در این جشنواره اشاره کرد و گفت: بیشترین تعداد بیننده اثر، محتوا و فن بیان، بهترین کلیپ ارسالی، بیشترین تعداد آثار ارسالی توسط یک نفر و شرکت در چالش های هفتگی از معیارهای ارزیابی و انتخاب برندگان در جشنواره حرف آورد است.

وی افزود: باتوجه به اینکه جشنواره ویژه بانوان است، تقاضا داریم که بانوان صاحب سخن، دانش آموزان و دانشجویان دختر، کودک و نوجوان درمرحله دوم این جشنواره شرکت کنند.

بیگ محمدی گفت: مرحله اول جشنواره تا ۳۱ خرداد بود تا پایان هفته نفرات برتر جشنواره اعلام به زودی مرحله دوم جشنواره با رویکرد جدید اعلام خواهد شد .

انتهای پیام
captcha