اصناف، پیشگامان تحقق اقتصاد مقاومتی
کد خبر: 3979532
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱

اصناف، پیشگامان تحقق اقتصاد مقاومتی

محمد نوذری، استاندار ایلام در پیامی تاکید کرد که اصناف، پیشگامان تحقق اقتصاد مقاومتی هستند.

اصناف، پیشگامان تحقق اقتصاد مقاومتی

به گزارش ایکنا از ایلام، محمد نوذری، استاندار ایلام  در پیامی به شرح زیر روز اصناف را گرامی داشت:

اصناف، یکی از مهمترین و بزرگترین بخش های نظام اقتصادی کشور به شمار می ‌روند که بخش اعظمی از نظام تولید، توزیع و خدمات کشور را به خود اختصاص داده ‌است.

بنابراین، روز ملی اصناف فرصت مغتنمی برای یادآوری و ارج نهادن به تلاش ها و ارزش‌های معنوی، اجتماعی و اقتصادی مجاهدان عرصه اعتلا و شکوفایی اقتصادی کشور است که به عنوان مجریان اهداف متعالی و بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی در خط مقدم اقتصاد مقاومتی و نقش آفرینان موثر در عرصه های مختلف اجتماعی و سیاسی، نامی نیک و کارنامه ای درخشان از خود برجای گذاشته اند.

پرواضح است شکوفایی اقتصاد، رونق و جهش تولید و به تبع آن بهبود وضعیت اشتغال و کسب و کار و در نهایت پیمودن مسیر توسعه پایدار نیازمند توجه بیش از پیش به اصناف و بازاریان و تدوین برنامه و راهبردی اصولی برای عبور از تنگناهای اقتصادی و تحریم‌ های ظالمانه استکبار جهانی و شرایط کرونایی است.

با این حال همراهی و همکاری خوب اصناف و بازاریان استان ایلام در ادوار مختلف به ویژه در این شرایط سخت تحریمی و کرونایی، شایسته تقدیر و البته نیازمند استمرار است.

اینجانب ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت آقا علی ابن موسی الرضا علیه السلام، یاد و خاطره شهیدان والامقام جامعه اصناف و بازاریان را گرامی داشته و روز ملی اصناف را به همه تلاشگران عرصه تولید، توزیع و اقتصاد استان تبریک و تهنیت عرض نموده و از تلاش‌ها و خدمات ارزشمند این قشر فهیم و زحمتکش، در راستای رفع موانع و کمک به حوزه تولید، ایجاد اشتغال و همچنین ارتقا فضای کسب و کار تشکر و قدردانی می کنم.

انتهای پیام
captcha