شهادت یکی از فرماندهان جهاد اسلامی فلسطین در غزه
کد خبر: 3972127
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۷

شهادت یکی از فرماندهان جهاد اسلامی فلسطین در غزه

جنبش جهاد اسلامی فلسطین با انتشار بیانیه‌ای از شهادت یکی از فرماندهان دلیر خود خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از قدس نت جنبش  جهاد اسلامی فلسطین با انتشار بیانیه ای از شهادت یکی از فرماندهان دلیر خود خبر داد. متن این بیانیه به شرح زیر است: 

بِسْم الله الرحمن الرحيم

 

" مِّنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ ۖ فَمِنْهُم مَّن قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا"

بیانیه جنبش جهاد اسلامی فلسطین

در سوگ فرمانده شهید و قهرمان حسام ابوهربید (ابوعبیده)

جنبش جهاد اسلامی در فلسطین و بازوی نظامی آن «سرایا القدس» با والاترین آیات مقاومت و پایداری در سوگ برادر مجاهد حسام محمد عثمان ابو هربید «ابوعبیده» فرمانده سرایا القدس در تیپ شمال غزه عزادار است.

این برادر مجاهد در نبرد «سیف القدس» در حالی به شهادت رسید که در میدان‌های جهاد و رویارویی با دشمن در حرکت بود و عملیات مقاومت در بخش شمالی نوار غزه را هدایت می‌کرد.

شهید پربرکت ما ابوعبدیه تقدیر خود را یافت. مجاهدین وی را به استواری در دفاع از سرزمین و ملت خود، دوستی خانواده و برادرانش، همراهی با هم‌رزمان خود در گروه‌های مقاومت و پایبند به سلاح خود می‌شناختند. این شهید اسوه رهبری و سربازی در انجام وظایف و تعهدات خود بود.

ما اگرچه ایشان را شهیدی در بارگاه الهی می‌دانیم اما تأکید داریم که مقاومت باقی و استوار است و این نبرد جز با نابودی اشغالگری و آزادی تمام سرزمین ما پایان نمی‌پذیرد.

خداوند فرمانده مجاهد ابوعبیده را که امروز به برادران شهیدش پیوست، رحمت کند و از او راضی و خشنود باشد.

 از خداوند می‌خواهیم که وی را شامل رحمت گسترده خود کند و وی را در فردوس برین جای دهد.

ما نیز در مسیر شهدا گام برمی‌داریم

جنبش جهاد اسلامی در فلسطین

 

دوشنبه 5 شوال سال 1442 هجری مطابق با 17 ماه مه سال 2021 میلادی

 

انتهای پیام
captcha