اعلام اسامی فینالیست‌های مسابقات «سفیر مهربانی»
کد خبر: 3971990
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰

اعلام اسامی فینالیست‌های مسابقات «سفیر مهربانی»

مرحله نهایی مسابقه قرآنی «سفیر مهربانی» چهارشنبه، 29 اردیبهشت‌ماه با رقابت 30 نفر برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، مرحله نهایی پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی سفیر مهربانی یادمان استاد مرحوم علی اربابی در بخش آقایان در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، چهارشنبه، 29 اردیبهشت‌ماه با راهیابی 30 برگزیده برگزار می‌شود.

بنابر گفته مهدی کارگری، دبیر این دوره از جشنواره «در مرحله نخست 190 شرکت‌کننده حضور داشتند که 110 نفر به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند و از این تعداد 30 نفر موفق به کسب حدنصاب و ورود به عرصه فینال شدند که فایل‌ ارسالی خود را با انتخاب یکی از دو قرعه معرفی شده در قالب فایل تصویری و بدون بکارگیری افکت، ارسال می‌کنند تا قضاوت آثار ارسالی با حضور داوران در صحن امامزادگان پنج تن(ع) لویزان انجام می‌شود.»


بیشتر بخوانید:


بنابر این گزارش، راه‌یافتگان در رشته قرائت در مقطع سنی 17 تا 50 سال به ترتیب رتبه شامل محمدرضا اکبرزاده از تهران، مجتبی هرندی از تهران، جواد رفعتی از قزوین، جواد حسنی از مشهد، محمد سلطانی و محمدرضا احدی و مرتضی شکوری از تهران، امین عبدی از کرمانشاه، محمدمهدی شمس از مازندران، علی محمدی از تهران، محمدمهدی مشرف از خراسان رضوی، وحید کرمی و علیرضا امانی و میثم سروری‌فرد از تهران و امیرحسین نوری‌زاده از آذربایجان شرقی هستند.

همچنین فینالیست‌های رشته قرائت پایین 17 سال (نوجوانان) شامل محمدسعید علم‌خواه، مسیحا جعفری، امیرحسین لندرانی، محمدامین کهن و محمدرضا مسلمان از تهران و عباس پیری از کرمانشاه، محمدرضا حق‌دوست از تهران و امیررضا پرنلو از بهارستان است.

برگزیدگان مرحله نهایی رشته ترتیل در گروه سنی 17 تا 50 سال شامل روح‌الله آقایی و حمید جلیلی از تهران، علی نیک از کرمانشاه، امین صیدی از قم، محمدحسن جعفرزاده از تهران، حمیدرضا شکری از همدان، مهدی علم‌خواه، محمدحسین ربیعیان، محمدرضا عباسیان از تهران و علیرضا هنرپیشه از مشهد هستند.

قضاوت مرحله فینال برعهده محمدحسین سعیدیان، محمدرضا ابوالقاسمی، علی‌اکبر ملکشاهی و سعید رحمانی است که شرکت‌کنندگان یکی از دو قرعه معرفی شده را به انتخاب خود، اجرا و در قالب فایل تصویری ضبط و بدون افکت ارسال می‌کنند. داوری مرحله فینال با حضور داوران در صحن امامزادگان پنج‌تن لویزان از ساعت 17 آغاز و تا ساعت 22 چهارشنبه این هفته ادامه خواهد داشت.

یادآور می‌شود، پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی سفیر مهربانی یادمان استاد مرحوم علی اربابی در بخش آقایان در رشته‌های قرائت تحقیق در سه مقطع پایین ۱۷ سال، ۱۷ تا ۵۰ سال و بالای ۵۰ سال(پیشکسوتان) و رشته ترتیل در گروه سنی ۱۷ تا ۵۰ سال و رشته مفاهیم در بخش بانوان به صورت کتبی برگزار ‌شد.

اسامی برگزیدگان رشته مفاهیم بانوان و آقایان پیشکسوتان 

انتهای پیام
captcha