تدین هوشمندانه؛ حافظ سلامتی عزاداران
کد خبر: 3920417
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵
محرم امسال اتفاق افتاد:

تدین هوشمندانه؛ حافظ سلامتی عزاداران

اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام، با صدور پیامی از تلاش مردم و هیئت‌های مذهبی، برای حفظ سلامتی آحاد جامعه طی مراسمات عزاداری، تقدیر کرد.

تدین هوشمندانه موجب حفظ سلامتی عزاداران گردید
اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام، یازدهم شهریورماه، در تقدیر از مردم و هیئت‌های مذهبی پیامی به این شرح صادر کرد: برپایی مراسم در عزای سرور و سالار شهیدان در واقع تلاش برای احیای ارزش‌ها و معارف اسلامی است همچنان که امام خمینی(ره) فرمودند: این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است.
بر خود لازم می‌دانیم از تلاش مجاهدانه مسئولان و اعضای هیئات مذهبی، مداحان و ذاکران اهل‌بیت(ع)، روحانیون و ائمه محترم جماعات که مراسمات عزاداری دهه اول محرم را به نحوی شایسته و پرشور برگزار نمودند قدردانی و سپاسگزاری نماییم.
همچنین از حمایت‌ها و رهنمودهای مستمر نماینده معزز ولی فقیه دراستان، استاندار پرتلاش استان ایلام، ائمه محترم جمعه و فرمانداران محترم، نیروهای نظامی و انتظامی، بسیج، ادارات، نهادها و شهرداری‌ها، کمال قدردانی و تشکر را داریم.
مراسم‌های عزاداری در محرم امسال نمایشی از تدین هوشمندانه و تلاش برای حفظ سلامتی آحاد جامعه بر اساس دستورالعمل ستاد ملی کرونا بود که الحق هم بانیان مراسم‌ها و هم شرکت‌کنندگان با تبعیت از دستور مقام معظم رهبری تمامی موارد پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کردند.
امیدواریم به دعای عزاداران حسینی، آحاد جامعه ایران اسلامی و هم استانیهای ارجمند، از گزند آفات و بلایات محفوظ و در احیای ارزش‌های سعادت بخش اسلام همواره موفق و سربلند باشند.
انتهای پیام
captcha