توزیع ۷ هزار بسته معیشتی به‌مناسبت عید غدیر در بروجرد
کد خبر: 3914365
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷

توزیع ۷ هزار بسته معیشتی به‌مناسبت عید غدیر در بروجرد

هیئات مذهبی بروجرد با تهیه هفت هزار بسته مواد غذایی و معیشتی برای نیازمندان و خانواده‌های محروم به استقبال عید غدیر خم می‌روند.

توزیع ۷ هزار بسته معیشتی به‌مناسبت عید غدیر در بروجردبه گزارش ایکنا از لرستان، به‌نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان، حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد یک‎شنبه، دوازدهم مرداد به‌مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، از این واقعه به‌عنوان ارزشمندترین خاستگاه جامعه اسلامی یاد کرد و گفت: مفهوم واقعی غدیر باید شاکله همه فعالیت‌های دینی، مذهبی و فرهنگی قرار گیرد.

وی با اشاره به مورد حمایت قرار دادن خانواده‌های نیازمند در عید غدیرخم، اضافه کرد: هیئات مذهبی بروجرد با تهیه هفت هزار بسته مواد غذایی و معیشتی برای نیازمندان و خانواده‌های محروم به استقبال عید غدیر خم می‌روند.

جعفرپور بر ضرورت احیای صحیح فرهنگ غدیر در جامعه تأکید کرد و ادامه داد: معرفی پیام غدیر باید رویکرد همه مبلغان دینی در مناطق شهری و روستایی باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد معرفت‌شناسی امام و درک غدیر را ازجمله وظایف امت اسلامی در برابر واقعه غدیر برشمرد و گفت: عدم درک صحیح از واقعه غدیر موجب ایجاد انحرافات در جامعه اسلامی خواهد شد.

وی افزود: در روز عید غدیر امسال کاروان‌های شادی سیار به‌صورت محله به محله در نقاط مختلف شهرستان بروجرد، پیام غدیر که همان درک ولایت و امامت است را از طریق سیستم‌های صوتی به سمع ارادتمندان به آن حضرت خواهند رساند.

انتهای پیام
captcha