رقابت بیش از ۴۳۰۰ داوطلب کارشناسی ارشد در سمنان
کد خبر: 3914287
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۸

رقابت بیش از ۴۳۰۰ داوطلب کارشناسی ارشد در سمنان

نماینده تام‌الاختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمون‌های سراسری از رقابت بیش از ۴۳۰۰ داوطلب کارشناسی ارشد در این استان خبر داد.

رقابت بیش از ۴۳۰۰ داوطلب کارشناسی ارشد در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان، پرویز ملک‌زاده، نماینده تام‌الاختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمون‌های سراسری امروز، 13 مرداد از رقابت بیش از ۴۳۰۰ داوطلب کارشناسی ارشد در سمنان خبر داد و گفت: این آزمون با رعایت دستور‌العمل‌های بهداشتی و در نوبت صبح روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه ۱۶، ۱۷ و ۱۸ مردادماه سال ۱۳۹۹ و براساس اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی مربوط برگزار خواهد شد.

وی افزود: در مجموع چهار هزار و ۳۰۷ داوطلب در حوزه امتحانی دانشگاه سمنان با یکدیگر رقایت می‌کنند‌.

به گفته نماینده تام‌الاختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمون‌های سراسری، باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه داوطلبان آزمون نیز در مرکز چاپ و انتشارات در پردیس شماره یک دانشگاه واقع و روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، ۱۴ و ۱۵ مرداد صبح‌ها از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲ و بعدازظهرها از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۸:۰۰ فعال است.

ملک‌زاده متذکر شد: داوطلبان از آوردن ‌هرگونه وسائل اضافی به جلسه آزمون از قبیل تلفن همراه، کیف دستی، ساک دستی و هرگونه لوازم ارتباطی، الکترونیکی و محاسباتی و ... خودداری و فقط کارت ورود به جلسه آزمون و اصل کارت ملی یا شناسنامه عکسدار و تعدادی مداد سیاه نرم، پاک کن و مداد تراش به همراه داشته باشند.

انتهای پیام
captcha