واقعیت داروی منتسب به امام کاظم(ع) از منظر علم حدیث و علوم پزشکی
کد خبر: 3911933
تعداد نظرات: ۱۲۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۳

واقعیت داروی منتسب به امام کاظم(ع) از منظر علم حدیث و علوم پزشکی

رئیس کارگروه نظام سلامت در جهان اسلام به بررسی واقعیت داروی منتسب به امام موسی کاظم(ع) از منظر علم حدیث و علوم پزشکی پرداخت.

واقعیت داروی منتسب به امام کاظم از منظر علم حدیث و علوم پزشکیمرتضی مجاهدی، رئیس کارگروه نظام سلامت در جهان اسلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به پویش درخواست آزمایش داروی امام کاظم(ع)، اظهار کرد: جریانی که در جامعه به نام طب اسلامی فعالیت می‌کند، عموماً از افرادی است که پزشک نیستند و حرفه‌های دیگری دارند یا اینکه در لباس‌ها مختلف گاه دارای بار ارزشی مانند لباس روحانیت فعالیت می‌کنند و در اصل در امر درمان مردم دخالت می‌کنند که این امر از نظر قانونی ممنوع بوده و از نظر شرعی نیز بر اساس نظر مراجع حرام است.

وی افزود: این افراد نه دانش طب سنتی دارند و نه از علم پزشکی مدرن آگاهی دارند. این افراد دارو‌های خود ساخته‌ای را تولید کرده و آن را به دین منتسب می‌کنند و با این وسیله از اعتقادات مردم سوء‎استفاده می‎کنند تا داروی خود را به فروش رسانده و به درآمد‌های زیادی برسند.

 

داروی امام کاظم (ع) از منظر علم حدیث

 
رئیس کارگروه نظام سلامت در جهان اسلام در رابطه با منشأ روایی این دارو نیز گفت: جریانی که در حال تبلیغ این دارو برای بیماری مانند کرونا یا سایر بیماری‌هاست، بر روی یک روایتی مانور می‌دهند که بر اساس آن، امام کاظم(ع) وقتی در بستر بیماری بودند، بر روی داروی که ترکیبی هلیله، رازیانه و شکر سرخ بوده، برای درمان بیماری خود تأکید داشته‌اند که این دارو را باید در سه‌ماه تابستان هر سه روز یک‌بار بخورند و در زمستان به جای رازیانه، مصطکی گذاشته و آن را مانند تابستان هر سه روز یک‌‎بار مصرف کنند.

مجاهدی ادامه داد: این حدیث از دیدگاه علوم حدیث روایتی است که در کتاب طب الائمه(ع) ابن بسطام ذکر شده که در قرن چهارم هجری نوشته شده است. در هیچ یک از کتب روایی معتبر شیعی که قبل از این کتاب نوشته شده، این حدیث وجود ندارد. در واقع از قرن چهارم این حدیث در کتابی ظاهر می‌شود که بسیاری از بزرگان و علمای علم حدیث، راویان حدیث در این کتاب و نویسنده کتاب را به جریان غلو منتسب می‌دانند، لذا این کتاب، احادیث نقل شده و راویان آن را ضعیف دانسته و آن را زیر سؤال می‌برند. این کتاب هیچ گاه مورد اعتنا نبوده و از جمله کتاب‌های بسیار ضعیف روایی است. در کتب معتبر بعد از قرن چهارم هم که احادیث معتبر را نقل می‌کنند این روایت را نمی‌بینیم.
 
وی بیان کرد: با توجه به آنچه گفته شد انتساب این حدیث به امام معصوم(ع) بسیار زیر سؤال است، اما این جریان به صورت قطعی آن را به امام معصوم(ع) منسوب کرده و در جامعه پخش می‌کنند، مردم هم به دلیل اعتقادی که به ائمه دارند، سراغ این دارو می‌روند. در مورد هر دارویی چه سنتی و چه مدرن بسیاری از مردم ممکن است جواب نگیرند، لذا اگر دارویی را به ائمه(ع) منتسب کنیم به دلیل جواب ندادن دارو ممکن است مردم آن را به ناکارآمدی توصیه معصوم(ع) یا دین تعبیر کنند. این جریان که دارو را برای کرونا توصیه می‌کنند، مشکوک بوده و به نظر می‌رسد برنامه حساب‌شده‌ای از سوی دشمنان دین و اعتقادات با استفاده از جریان کاسبکارانه زیر پوشش افراد دین‎دار باشد.
 

ترکیبات دارو از منظر طب سنتی

 
وی در ادامه به ترکیبات دارویی از منظر تاریخ طب سنتی پرداخت و گفت: در کتاب‌های داروشناسی طب سنتی این موضوع مورد اشاره قرار گرفته که رازیانه و هلیله داروی خوبی برای برخی از بیماری‌هاست. از سوی دیگر اطبای طب سنتی مصرف هلیله را در بیماری‌های تب‌دار ممنوع اعلام می‌کنند، بنابراین دارو از نظر طب سنتی در شرایط بیماری تب‌دار و تنگی نفس و سرفه ممنوع بوده و می‌تواند بیماری را تشدید کند.

 

طب رایج و مدرن چه می‌گویند؟

 
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل یادآور شد: از نظر طب رایج یا طب مدرن، مصطکی، هلیله و رازیانه اثرات درمانی مختلفی دارند که در منابع مختلف ذکر شده‌اند. رازیانه تا حد زیادی می‌تواند سرفه را کاهش دهد، هلیله در برخی از بیماری‌های ناشی از رطوبت کاربرد دارد، اما هلیله‌جات در بسیاری از بیماری‌های تب‌دار کاربرد ندارد.
 
وی تأکید کرد: از نظر مطالعات جدید پزشکی کسی بر اثرات دارو‌های سنتی و مفردات در بیماری‌های ویروسی هیچ مطالعه جدی انجام نداده و شواهدی وجود ندارد. در مجموع این پویش‌ها و درخواست‌ها که در مورد آزمایش، پژوهش و مطالعات پزشکی بر روی این ترکیب دارویی تأکید دارند، کار درستی انجام می‌دهند، اما انتساب آن به امام معصوم(ع) یک کار ناآگاهانه یا شیادانه است.
 
مجاهدی افزود: توصیه به محافل پزشکی این است اثر بخشی این دارو را مطالعه کنند اگر اثربخش بود شواهد و مدارک آن را ارائه کنند و حتی آن را تجویز کنند، اما اگر اثربخش نبود و مضر بود نیز آن را به صورت روشن اعلام کنند تا دیگر کسی به سراغ آن نرود.
انتهای پیام
انتشار یافته: ۱۲۳
در انتظار بررسی: ۲۲
غیر قابل انتشار: ۰
ضیایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۴:۲۳
35
23
چقدر خوبه که شماها شبهه زدایی میکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۹/۰۶/۰۴ - ۰۷:۲۸
این دارو خیلی ها رو میبنده چون خیلی از بیماری ها رو خوب و از خیلی ها پیشگیری میکنه برای همین خیلی مقاومت دارن در مقابلش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۳:۳۰
بله،داروهایی که شما ساختید ووایتکس و سایر اقلام بهداشتی مضر را برای بیماران استفاده کردید والنهایه اونا را به دام مرگ کشوندین،طب اسلامی با اعلام خواص مواد تشکیل دهنده ی این معجون اثبات کرده که میتواند در ابتلا به کرونا ودرمان اون موثر باشه.دست بردارید از این همه وطن کشی،خداوند لعنت کند هر کس که به مردمش خیانت میکند انشاالله.
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۰۷:۰۲
واقعیت اینه که بعضی ها خیلی خیلی خیلی ترسیدن که دکون و نونواییشون بسته بشه.من کار به بقیه ندارم.بهبودی کرونای خودم و خانمم رو مدیون این داروی امام کاظم هستم.آقای تبریزیان خدا اجرت بده.خواهش میکنم از طمع ورزی این دکتر نماها رنجیده خاطر نشین و هیچوقت ایران رو به قصد آلمان یا هر کشور اروپایی و یا آسیایی ترک نکنید.اینجا خانه ی شماست.میدونم این نوشته رو ایشون نمیبینه.به هر حال دلنوشته ای بود محضر حضرت آیت الله تبریزیان.دوستان عزیز شما گوش به حرف این و اون ندین.جون عزیزان شما خیلی مهمتر از احساس خطر صنعت پول درست کن پزشکی به سبک طمع کاری هست.و گرنه هیچکسی با پزشکی و داروی و اینها مشکلی نداره.فقط یادتون باشه هم شما پزشک ها هم تمام دنیای پزشکی مدیون مطالعات کتابها و طب ابن سینا هستید.و ابن سینا حکیمی بود که با همین داروهای گیاهی مردم رو درمان میکرد.نکنه کسی بیاد بگه بله اون زمان داروخانه های شیمیایی بغداد و قندهار و اصفهان و اینها داروی شیمیایی تولید میکرد؟!خلاصه پزشکی مدرن هم هر چی که داره از همین تجارب گذشتگان ما داره.زیاد هارت و هورت نکنید جون مردم مهمتره.حالا این وسط میخواد دکون چپاول بعضی ها تخته بشه که چه خوب.مردم دیگه شناختن دارو رو. برای جلوگیری از آگاهی مردم یه کوچولو دیر کردین.حتما از شبکه های اجتماعی هم خیلی نارحتین.طوری نیس.
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۶:۱۶
این تحقیق بسیار عالی بود
ولی بسیاری از مردم دچار تعصب زیادی در دین هستند و نمی توانند واقعیت ها را قبول کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۵:۲۰
28
72
واقعیت اثر شفا بخشی این دارو است نه این مصاحبه بی انصافانه و همراه با بی تقوایی این دارو واقعیت دارد اما آن طور که برخی بزرگش کردن و برخی اینگونه ردش می کنند نیست بهتر است به خاطر قساوت با مدعی طب اسلامی اصل را مورد حمله قرار ندهید چرا که خبرگزاری قرآنی هستید و در محضر قرآن مدیون و مخاطبانتان نیز از جامعه قرآنی هستند و آشنا به این مباحث طب اسلامی و قرآنی
پاسخ ها
زهرا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۴:۴۵
سلام. خداییش کاری ندارم طب اسلامی اسم بذاریم یانه، حدیث امام کاظم هست یانه؟ مگه طب کلاسیک براساس آزمایش و تجربه بنا نشده خب بفرمایید آزمایش کنید خیلی از ما مردم استفاده کردیم و اثر معجزه آسای اون رو دیدیم.
یزدانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۹:۰۸
27
28
چه عجب یه اشاره ای یه جا به این موضوع شد. خدا خیرتون بده
پاسخ ها
کیان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۰۲:۳۷
درود،

دوست من با یک جستجوی ساده می‎توانید متوجه شوید که چیزی به نام «طب اسلامی» هرگز وجود نداشته وتنها طبی که از گذشته‎ها بجا مانده «طب سنتی و کلاسیک» است.

همان نوع پزشکی که بزرگان ایران مانند پورسینا و دیگر بزرگان ما از آن برای درمان بیماران بهره می‎بردند.

البته این تنها مربوط به ایران بود و کشورهای دیگری که تمدن‎های بزرگ و کهن دارند نیز درمان‎های سنتی ویژه خودشان را دارند که بسیار کاربردی است.

این کشورها، ایران، چین، هند، مصر و... برخی دیگر هستند.

امیدوارم این گفته من را با تعصب کور رد نکنید و از اینکه من به شما احترام گذاشتم و ارزش قایل شدم تا این متن تقریبن طولانی را بنویسم، بهره ببرید و بدانید که چه سوءاستفاده‎هایی از عواطف و اعتقادات مردم می‎شود.

کافی است «طب اسلامی وجود دارند» را در گوگل جستجو کنید و خودتان متوجه می‎شوید.

توجه کنید، من نگفتم «طب اسلامی وجود ندارد»، گفتم «طب اسلامی وجود دارد» را جستجو کنید و خواهید دید که بسیاری از پزشکان و حتا دانشمندان مسلمان و علمای اکنون مانند آیت‎الله شیرازی و بسیاری دیگر نیز به جدیت اظهار می‎کنند که چیزی به نام «طب اسلامی» وجود ندارد!

سربلند باشی دوست من،
کیان
امیرعباس عشقم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۲۱:۲۶
خدا خیرتون بده ...یعنی واقعا جواب میده؟چطور استفاده کنم؟من کرونا گرفتم
کاربر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۲۳:۱۸
15
59
مشکل اینجاست این جور وقتها همه میشن کارشناس و متخصص علم حدیث ! با اینکه درسش رو نخوندن ولی ورود یه عده بر اساس اتکا به روایات رسیده و نظر در خصوص علم جدید میشه کار شیادی...

هر روز داره آمار بالا می‌ره و خودشون دارن میگن داروهای طب جدید تاثیر نداشته
به خاطر سلامت مردم هم که شده این دارو رو آزمایش کنند تا خودشون به یقین برسند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۰۷:۳۲
بعضی وقتا هم همه میشن متخصص پزشکی
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۲۳:۲۱
10
51
سلام وقت بخیر تشکر از اینکه به موضوع این دارو ورود کردید
بنظر بنده بهتر است مناظره میان موافقین و مخالفین انجام شود سید جواد موسوی یکی از شاگردان جناب تبریزیان امادگی خود رو برای مناظره اعلام کردن شما هم اگر موافقید این مناظره صورت بپذیره تا نتیجه مشخص بشه
یکبار مناظره برگزار بشه تا نتیجه مشخص شود
ضمن اینکه توجه داشته باشیم علم پزشکی علم تجربی است اگر موارد متعدد از این دارو یا داروهای دیگر طب اسلامی نتیجه گرفته باشن پس ارزش ان را دارد تا محققین روی انها تحقیق کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Czechia |
۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۱:۳۷
‌ مناظره چیه؟ مگه بحث کلامیه؟ باید آزمایش و تحقیق علمی انجام بشه. هرکسی میخواد این دارو رو تولید کنه باید روی تعدادی داوطلب آزمایش کنه و نتیجه رو رسما اعلام کنه. مشکل طب سنتی اینجاست که نمیخواد آزمایش کنه و میخواد همه چیز مخفیانه بمونه اما مردم بیایند و دارو رو بخرند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۹:۵۴
مناظره برای علوم انسانی هست نه برای پزشکی، منم با نظر شما موافقم و بنظرم ارزش تجربه کردن رو داره ولی سوال اینجاست که اومدیم و آزمایش کردیم و مشخص شد این دارو تاثیر گذار نیست و فرقی به حال کرونایی ها نداره
اون موقع میپذیرند به نظر شما یا بازم دعوت به مناظره میکنند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۴:۱۷
26
22
دوستان توجه کنید که بسیاری از بزرگان ما در اثر بیماریهایی جان خودشون رو از دست دادن
واقعا اگر دارویی هایی این چنینی تاثیر گذار بودن که ایشان جان نمیدادن!
بله.. درسته که برخی داروهای گیاهی تاثیر گذار هستن ولی اینطور نیست که برای همه یه طور باشه و همه درمان بشن..
متاسفانه این واقعیت رو باید پذیرفت و سر از برف بیرون آورد که جریاناتی سالیان سال هست که میخوان اسلام رو بدنام کنند ، و این هم یک ترفند خیلی خوب برای این منظور هست

یکی از علتهایی که اعتقادات جوانان به اسلام کم میشه همین چیزهاست.. همه که مثل شما روشنفکر نیستن دوستان من! ممکنه با کمترین ناملایمتی، از باعث و بانی اون امر، برنجند و ازش دور بشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۱:۳۸
شفا و مرگ دست خداست و دارو بعنوان وسیله
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۰۲:۴۰
داروی امام کاظم تعداد گلوبول های سفید رو افزابش میده و ایمنی بدن رو بالا میبره اتفاقا کسانی که استفاده کردن نتیجه گرفتن و اعتقاداتشون قوی تر شده و افرادی مثل جنابعالی که اعتقاد ندارید چه بخوری چه نخوری فرقی نداره اول تحقیق کن بعد نظر بده چند تا از فامیلها مون با همین دارو
درمان شدن یکیشون هم نخورد گفت اعتقاد ندارم رفت بیمارستان همون جا هم فوت کرد
ابوالفضل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۶:۱۹
13
61
سلام
واقعا جای تاسف داره که حاضریم از دستورات طب استعماری یهود استفاده کنیم اگه یک نفر از اون سر دنیا بگه فلان دارو خوبه وزارت ما سریع اون رو پخش میکنه حالا حاضر نیستن دارویی رو که منصوب به امام کاظم ع است رو حداقل آزمایش کنن اونم دارویی که توی کمپین فارس من بیش از ۱۲هزار نفر اون رو پیگیری کردن یعنی این ۱۲هزار نفر دروغ میگن یا آقایون حاضر نیستن کسب و کارشون با شیون طب اسلامی از بین بره؟
اگر واقعا وزارت دلش برای مردم می سوخت یکبار هم که شده روی این دارو آزمایش انجام می داد اگر وزارت این کار رو نکنه قطعا این خیانت سران وزارت در تاریخ ثبت خواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۳:۰۴
دوست عزیز وزارت بهداشت متولی آزمایش دارو نیست، فردی که مدعی ساخت دارو است باید مستندات علمی و شواهد بالینی آن را ارائه دهد وزارت بهداشت می‌تواند این مستندات را تأیید یا رد کند
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۰۴:۳۸
دادا همه امام هامون یا تو جنگ شهید شدن یا زهر دادن بهشون اکثر بزرگای دین هم که همه میبینن چقدر امر طولانی دارن و از کهولت سن میمیرن شماهایی که میخواین خدا و دین اسلام رو کم ارزش جلوه بدین برین بپرسین که خیلیا از این دارو تو خونشون دا ن استفاده میکنم از جمله خودم که از بعد آنفولانزا دوسال پیش مصرف کردم تا الان همه اطرافیان نزدیکم هم آنفولانزا گرفتن هم کرونا ولی خدارو شکر من به حداقل این بیماری ها دچار شدم و هر کدوم رو طی سه تا چهار روز اثربخشیش رو دیدم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۳:۲۲
11
53
بنده که از این دارو نتیجه گرفتم، ضمنا قیمت این دارو در مقایسه با داروهای شیمیایی به قدری پایین است که معلومه سازندگانش دنبال درآمد و شیادی نیستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۰۸:۱۰
4
27
اگه طب شیمیایی از طب اسلامی توانمندتر باشه، در عمل نشان میده.
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۵:۰۸
13
42
سلام به جای دشمنی باطب اسلامی دارو هارو آزمایش کنید اگر به فکر سلامتی مردم هستین نه به فکر جیب پزشکان
پاسخ ها
ناشناس
| Czechia |
۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۱:۴۱
کسانی که داروهای غربی رو ثبت کردند خودشون آزمایش کردند و نتیجه تحقیقاتشون داوری شد طب سنتی هم بیاد نتیجه تحقیقاتش رو به صورت علمی ارائه کنه تا داوری بشه. کسی جلویشان را نگرفته
پانا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۷:۲۴
12
10
سلام من از این دارو یک بار استفاده کردم ولی ۵روز که بی حال وضعف عمومی بدن ،سرگیجه وافت فشار خون شدم کسی میدونه چرا وبه چه دلیل لطفا اگه اطلاعاتی دارین جواب بدین ممنون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۱:۱۶
باسلام شما اولا شما مطمئن هستید این علائم بخاطر استفاده از این دارو است؟حتما با یک کارشناس طب اسلامی مشورت بفرمایید
رضا ظفری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۵:۲۸
سلام. اتفاقا این دارو از مفردات گرم و افزاینده فشار خون تشکیل شده. پس بهتر است در احوالات خود بازنگری بفرمایید. و حتما به طبیبی حاذق مراجعه بفرمایید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۸:۴۷
با سلام من خودم استفاده کردم خیلی نتیجه گرفتم برای بیماری انفلانزا تازه دارهای گیاهی مثل اناب با اویشن هم روزی سه بار دم کرده میخوردم بهتر از دارهای شیمیایه خاهش میکنم خودتون رو دست این دکترا ندهید توی خونه دمان میشوید با کمترین حزینه
من
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۰۴:۲۷
سلام. متاسفانه تقلبی این داروها هم در بازار زیاده. احتمالا تقلبیشو مصرف کردید از جاهای بسیار بسیار مطمین تهیه کنید. من از طیبات قم سفارش میدم که مطمین هست. یه بار از یه جای مطمین گرفتم تقلبی دراومد حتی فروشنده اون مکان معتبر هم نمی دانست جنس تقلبی آورده.
محسن
|
Viet Nam
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۲۲:۵۶
5
43
ما استفاده کردیم خیلی موثر و خوب بود، حالا شما هر چی میخای بگو. من و خانواده الحمدالله کرونا که هیچ، سرماخوردگی ساده رو هم شش ماهه که نگرفتیم. در ضمن استفاده چنین گیاهان دارویی و مقدار بسیار کمی که توصیه شده (نصف قاشق چایخوری هر سه شب یکبار) اصلا و ابدا قرار نیست ضرری به کسی برساند. در مورد قیمت هم که ادعا می شود فلان کسان برای آن جیب دوخته اند، کلا برای استفاده یک خانواده پنج نفری برای شش ماه 20 هزار تومن هم نمی شود.
پاسخ ها
رضا ظفری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۵:۲۹
دقیقا بنده هم همین تجربه و نظر را دارم.
قیمت هم همین است.
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۱:۱۷
تو فامیل ما همه کم و بیش کرونا گرفتن ولی خانواده ما الحمدلله نگرفتند و این در حالی بود که همسرم از پدر و مادرش که مشکوک بودن همه روزه مراقبت می کرد.
ما هم اعتقاد داریم و هم به موقع مصرف می کنیم و مخصوصا موقعی که احساس می کنیم در معرض ابتلا بودیم.

مافیای داروی شیمیایی فقط دارن شبهه افکنی می کنن و گرنه مردم خودشون عاقلند و اگر جواب نگیرند مصرف نمی کنند. هیچ کسی هم دارو را به جهت انتساب به امام و برای تبرکی مصرف می کنه و حتما چون جواب گرفتند و درمان می کنه استقبال کردند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۱:۱۲
6
47
با سلام واقعا ما و دوستانی از ما که حتی در زمان بیماری استفاده کردند تاثیرش را دیده اند وجالب است خود کسانی که طب اسلامی را ترویج می کنند می شناسم در این چند ماهه حتی از ماسک هم استفاده نمی کنند دچار کرونا نشده اند بااینکه حتی با مریض ها هم در ارتباطند چرا علوم پزشکی نوین دیشب داروی ۴۰۰ هزار تومانی را در اخبار با افتخار تبلیغ کرد اما داروی اسلامی را که خودمان هم می توانیم درست کنیم وهزینه ای ندارد وعوارض منفی هم نداردرا واقعا با تحقیق رد کرد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۶:۳۰
سلام کاملا موافقم من و کل خانواده از وقتی که کرونا اومده با مصرف این دارو حتی یه سرما خوردگی ساده هم نگرفتیم و کسانی که این دارورو از اونجا میگیریم توی این چند ماه حتی یکبار با ماسک ندیدیم و الحمدلله سالمند،حتی دست هم میدن،یعنی این همه آدم که تاثیر این دارو رو دیدن همه دروغ میگن و شماها کارشناس راستگو شدید،برید خودتونو گول بزنید،چهرتون توی قیامت دیدنیه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۲۰:۵۳
6
42
سم سیانور که نیست می گید از نطر قانونی اشکال داره آدم استفاده می کند اگر اتری نداشت هم که آدم رو نمیکشه
پاسخ ها
رضا ظفری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۵:۳۱
مفردات تشکیل دهنده این دارو بسیار برای بدن، رفع بلغم، حافظه و قوای بدن مفید هست. که کرونا را هم پوشش می دهد:
https://basalam.com/blog/%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%88%DB%8C-%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%85-%DA%A9%D8%A7%D8%B8%D9%85-%DB%8C%DA%A9-%D9%88%D8%A7%DA%A9%D8%B3%D9%86-%D8%B7%D8%A8%DB%8C%D8%B9%DB%8C-%D9%88-%D9%85%D8%B9%D8%AC%D8%B2%D9%87
یک مهندس ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۲۳:۴۹
13
21
سلام. دشمن که چند ماه قبل (اسفندماه 98) کرونا را در ایام انتخابات مجلس98 به جان ملت ایران انداخت تا رونق انتخابات مجلس98 را کم کند همان دشمن موفق شد با انجام یک عملیات پیچیده شناختی و ادراکی باعث بدنام کردن «طب اسلامی» و ایجاد سوء تفاهم و تفرقه بین اهالی طب ایرانی اسلامی و اهالی طب مدرن در داخل کشور بشود...باید این سوءتفاهم ها زودتر برطرف بشود... به تبعیت از رهبرانقلاب، ملت ایران هم از زحمات کادر درمان و مسئولان محترم بهداشت تشکر میکنند و از مسئولان بخش بهداشت و درمان تقاضا و مطالبه دارند که هرچه زودتر روند بررسی صادقانه و اعطای مجوز به این داروی اصیل سنتی اسلامی را طی کنند و با سرمایه گذاری دولتی، خط تولید بومی این دارو را راه اندازی کنند و سودش هم برای خود وزارت بهداشت باشد....و وزارت بهداشت همه بیمه های درمانی را رسما ملزم کند که هزینه بیمه شدگانی که این دارو را مصرف میکنند را رسما تامین کند... این داروی اگر دقیقا همانطور که بیان شده مصرف شود و با دقت و به آرامی داخل گلو ریخته و بعدش چیزی خورده نشود و باید مواد اولیه آن هم از اقلام اصل و خالص و اقلام رسیده و بالغ گیاهان مربوطه تهیه شود و باید تازه پودر شود و تقلبی نباشد.... در اینصورت دارویی بسیار عالی برای بیماران کرونایی است و موتور سیستم ایمنی زیستی درونی بدن را روشن میکند... شرط دیگرش این است که بیماری که این دارو را مصرف میکند نباید ذهنیت بدی نسبت به این دارو داشته باشد چون آن «ذهنیت بد» یک حالت روانی منفیست که باعث اخلال در عملکردهای زیستی بدن میشود و مانع از عملکرد صحیح داروی امام کاظم و مانع لود شدن سیستم دفاعی بدن میشود....بنابراین باید تبلیغات منفی نسبت به داروی امام کاظم متوقف شود....باید اعتراف کرد که حقیقت «طب اسلامی» با حجت و دلایل عقلی محکم به اثبات رسیده است و لذا قابل انکار نیست و میتوان عقلا اثبات نمود که «طب اسلامی رایج» پاره تن «جمهوری اسلامی» است و «طب اسلامی مطلق» پاره تن «اسلام» و حقیقت «جمهوری اسلامی» و «اسلام» یک شیء است...((رجوع شود به فلسفه و حکمت ایرانی اسلامی یعنی فلسفه صدرالمتألهین(ره) و حکمت صدرایی))...نباید طوری شود که افراد به خاطر بی میلی به این دارو، کل «طب اسلامی» را انکار کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Czechia |
۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۱:۴۹
این دلایل عقلی که میفرمایید طب سنتی رو اثبات کرده از کجا ثبت شده اند؟ نمیدونم عقل از نظر شما چیه اما ما دلیل رو چیزی میدونیم که با قوانین علم مربوطه در جایی تحقیق و چاپ شده باشه و در دسترس، همگان باشه. وگرنه علوم مخفیانه و دلایل فلسفی مورد قبول عقل ما نیست.
خیلی دوست دارم بدونم مهندس چه رشته ای هستی و چطور بدون یاد گرفتن روش تحقیق مهندس شده ای
حسن خرمشهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۵:۲۲
7
49
بنده كرونا گرفتم ازين دارو استفاده كردم به همراه داروي جامع و بخور جوش شيرين و به لطف خدا زود خوب شدم .
چند نفر از اطرافيان هم كه مريض شده بودن با همين داروها زود خوب شدن . بجاي كلكل و لجبازي تحقيقات درستي انجام بدين
پاسخ ها
Ho3ein
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۰:۵۰
لطفا کمک کنید. اوضاع پیچیده شده. نمیفهمیم چیکار کنیم.اول خدا دوم عبد های صالح خدا
شادمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۲۱:۴۹
7
47
وقتی اجازه تحقیق نمیدن معلوم میشه حتما داروی مهم و موثری است، اگر خیالشون راحته که این دارو اثری نداره و به قول خودشون شیادیه، از چی میترسن، تحقیق کنند
منافع بسیار طب نوین برای پزشکان و مافیای داروسازی پشت این حرفهای غیر علمی و مغرضانه است
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۲:۱۸
33
14
اصلا روایت که بیان شده مشکل داره...اگه امام کاظم میدونن که این دارو برای هر مرضی بجز مرگ علاجه پس چرا خودشون تو بستر بیماری بودن؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۱۴:۳۷
امام کاظم علیه السلام سرما خورده بودن که دستور تهیه این دارو رو میدن /شما ی بار از این دارو استفاده کن معجزش رو میبینی
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۰۰:۲۳
امام علیه السلام به طبیب ها فرمودند دنبال داروی دیگر نروید. این دارو را برایم تهیه کنید. هنوز حضرت این دارو را نخورده بودند. التماس تفکر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۹/۰۶/۰۴ - ۲۲:۵۵
آقا جان بسه دیگه ببندین اون حلقتونه اخه اگه سندش موعتبر نبود ایت الله تبریزیان نمی گفتن ایت الله تبریزیان گفتن بخورین
رضا ظفری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۵:۳۴
دارو معجزه نمیکنه
و معصوم هم از قانون آفرینش و نظام علت و معلول هم مستثنی نیست.
خواست خدا قائم و اعلا بر تمامی اسباب و اراده هاست.
دکتر محمدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۲۲:۲۴
فاطمه خانم درروایت فرمودند که اگر هر کس دارو رامصرف کند بجز اجل قطعی نخواهد مرد .بهر حال عجلهای معلق یا غیر قطعی انشالله شامل حال شما نشود .خیالتون راحت من به بیمارانم دادمو نجات پیدا کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۱:۴۲
که به من و شما آموزش بدن
شیعه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۲۳:۳۰
بنده متخصص حدیث نیستم. ولی ائمه معصومین (علیهم السلام) خیلی اوقات در حصر و زندان حکومتهای فاسد بودند و به همین دلیل به دارو و حتی غذای مناسب دسترسی نداشته اند. شاید دلیل همین باشد که در بستر بیماری بوده اند.
علی
|
Russian Federation
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۲۰:۵۸
3
38
الحمدالله این دارو بسیار مفیده و بهترین دارو برای بالابردن سیستم ایمنی هست ک در نتیجه بدن میتونه جلوی تمام ویروس ها مقاومت کنه... من خودم کادر بیمارستانم و اول بااین دارو مخالف بودم ولی چون ب چشم دیدم عده ای استفاده کردند و حتی کرونای شدید هم داشتن کم. کم رو به خوب شدن رفتند.... طب نوین طبعیه با طب اسلامی مشکل داشته باشه... این دارو قیمتی هم نداره حتی بعضی جاها رایگان هم دادند!!!

قطعا این دارو بسیار عالیه ولی باید ترکیبات بصورت مساوی باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۰۱:۰۷
3
11
واقعا این دارو اثر فوق‌العاده‌ای داره
متاسفانه همه دکتر های امروزی بدون هیچ تحقیقی و آزمایشی می‌گن این دارو تاثیری نداره
با اینکه خیلی از کسایی که کرونا گرفتن با این دارو خوب شدن
حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۲۳:۱۴
2
9
این ها نمی خوان قبول کنن چ اون نمکی و چ اکثر دکترا چین با یک میلیارد خورده جمعیت با طب سنتی خودشون جلوی کرونا رو گرفتن چرا نمیخواین به حقانیت طب سنتی اعتراف کنین ..ی روز میگین دارو ازیترومایسین خوبه ی روز میگین رمدیوسر از اخر هم میگین نه تایید نشد .دارو امام کاظم داروی عالی هست امتحان کنین .با خودتون میتونین نخورین تبعاتش با هر کی که شک داره..
mohammad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۰ - ۲۳:۴۲
4
25
بنده نظرات رو بیطرفانه خوندم و حق رو به طب اسلامی میدم و از سیاست های وزارت خانه ای و دولتی بیزارم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۲۲:۰۴
سلام شب بخیر به دوستان عزیز که این مطالب رو برسی وپیگیری میکنند من هم با همه مواردی که هموطنان عزیزم گفتم موافقم ولی با این کشتاری که در کشور راه افتاده موافق نیستم اگر داروی امام کاظم با رضایت بیماران مصرف شود بلامانع است حداقل این بیماری پیشرفته نخواهد شد ما که خودمان با دمنوش خودمان را تقریبا دمان کرده وبه بیمارستان راهی نشدیم واز بیمارستان به قبرستان خداوند همراهتان باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۰۱:۱۴
2
7
سلام علیکم و رحمه الله
آهای جامعه پزشکی نگران نباشید درخت نونیتون قطع نمیشه چرا دروغ میگین ۴ نفر از دوستان من به شدت سرما خوردگی داشتن هر کدام از دوستانم گفتند که وقتی خوردم یه چند ساعتی بعدش آدم عادی شده بود و از اعطاری ها و فروشنده های داروی طبی سوال کردم که اونقدری این دارو معجزه آساست و مشتری دارد که الان تمام کردم ... ای جامعه پزشکی توهین به شما ها نباشد ولی نگران نباشید آنقدری سرمایه دارید که مطئنم ضربه ای نخواهید دید اگه راست میگویید که خبره اید به این سوال من جواب دهید مگر الکل هایی که تو بیمارستان ها زده میشه به ریه ها آسیب نمیرسونه اگه رسات میگویید چرا باید آمپولی ۶۰ میلیون قیمتش باشد آن موقع مرگ از همه چیز بهتر و راحت تر است این دارو فوقش ۲۰ تومنه شاید نتونه همشو کاهش بده ولی میتونه که کاری کنه شدت بیماری کاهش بیاد .‌‌... واقعا اگه واقعا به این گفته هاتون اعتماد دارین کاری کنید قیمت آمپول و داروش کاهش پیدا کنه هم بیماری از دست نره هم پرستار ها پروتکل های بهداشتی نیز از دست نره
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۰۱:۴۸
2
12
دارو قابل اطمینان هست
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۰۱:۴۸
2
15
دارو خوبیه
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۰۱:۴۸
2
14
قبولش دارم
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۰۱:۴۸
2
17
ما استفاده کردیم راضی بودیم
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۰۱:۴۸
3
20
اطمینان کنید
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۰۱:۴۸
2
17
دارو قابل اطمینان هست
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۰۱:۴۸
4
22
دارو قابل اطمینان هست
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۰۱:۴۸
2
26
دارو خوبیه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۱:۱۹
4
14
باسلام خدمت همه عزیزان
ماهمه خانواده چند وقته که برای پیشگیری از این دارو استفاده می کنیم خداروشکر هیچ عوارضی نداشته وبا اینکه سر کار هم با افراد زیادی برخورد داریم تابه حال دچار بیماری نشدیم فقط علائم سرماخوردگی داشتیم که با مصرف این دارو جهت درمان همراه دمنوش های گیاهی یکی دوروزه خوب شدیم .این دارو در این دوز مصرفی ضرر ندارد وباین همه مرگ ومیر وهزینه های بالای درمانی وعوارضی که بعد از درمانهای طب مدرن بر جا می ماند لذا استفاده از ان کاملا عقلانی است وبهتر است برای مطمئن بودن از دارو هرکس خودش تو خونه درست کن .
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۰۰:۲۰
2
11
متن زیر خواندنی است:
*خوزستان چگونه در کرونا به وضعیت سفید رسید* لطفا انتشار دهید تا بدست رهبری مدظله العالی برسد
*حضرت ایت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب*
سلام علیکم
گزارش به فرماندهی کل نظام از سرباز نظام
موضوع *اثر بخشی داروی امام کاظم علیه السلام در کنترل و درمان بیماری کرونا در خوزستان و پیشنهاد استفاده از این تجربه در کل کشور*
از سالیان گذشته با *اعتماد به علمایی* که در کتب خود این حدیث شریف را نقل کرده بودند بصورت خانوادگی از داروی امام کاظم علیه السلام برای پیشگیری از بیماریها استفاده می کردیم و نتایج ان در پیشگیری از انواع سرماخوردگیها و انفولانزا و .. برایمان مشهود شده بود
با شیوع ویروس کرونا کمافی السابق *بدون نیاز به رعایت هیچگونه مسائل بهداشتی مازادی دچار بیماری کرونا نشده و با عیادت از بیماران کرونا گرفته و پیشنهاد استفاده از داروی امام کاظم علیه السلام انها نیز در کمتر از یک هفته بهبودی کامل می یافتند*
در راستای *اجرای مضمون فرمایش حضرتعالی که هر کاری برای کاهش اثر بیماری کرونا حسنه است* طرح رایگان توزیع داروی امام کاظم علیه السلام را در اهواز و سپس در استان انجام دادیم و با اعلام وضعیت قرمز در استان خوزستان و با توجه به واقعیت های اجتماعی در اداب و سنن موجود طی یکماه *بمنظور توزیع هوشمند دارو* با سفر به نقاط مختلف استان و نشست های متعدد با *بزرگان و معتمدین اقوام مختلف* و توزیع رایگان داروی امام کاظم علیه السلام و قبول *مسئولیت توزیع دارو در بین افراد بیمار از سوی بزرگان اقوام* و *عیادت از صدها بیمار کرونایی* قبل از اعزام به بیمارستان و استفاده از این دارو و بهبودی سریع انها و *ایجاد 44 مرکز* توزیع رایگان در استان در خالی شدن بیمارستان و تبدیل وضعیت خوزستان از قرمز به سفید *نقش جهادی* خود را با *توزیع 80،000 بسته رایگان داروی امام کاظم علیه السلام و اموزش تولید و مصرف صحیح ان به علاقمندان* ایفا نمودیم
*بی شک منکر زحمات کادر درمان و شهیدان مدافع سلامت که بر اساس دانش خود مخلصانه جان خود را در بهبودی بیماران بر اساس دانش خود فدا کردند نیستیم و از خداوند رحمان طلب رحمت واسعه برای انها می نمائیم*
*از 80،000 خانواری که از این دارو بصورت داوطلبانه و رایگان* استفاده نمودند (معادل 24،000 نفر) تنها 8 مورد گزارش ابتلا به کرونا بصورت خفیف داشتیم که علت ان هم عدم انجام دستور صحیح مصرف بود و انها هم بدون مراجعه به بیمارستان درمان شدند و از *صدها بیمار کرونا که دادوطلبان* از این دارو برای درمان استفاده کردند فقط سه مورد *طول درمان بیش از 5 روز* داشته و مجبور مراجعه به بیمارستان شدند که علت ان هم همزمانی از روشهای مختلف درمانی بود
*اینک که برای هزاران نفر این یقین در عمل حاصل شده که داروی امام کاظم علیه السلام داروی قطعی پیشگیری و درمان کروناست*
پیشنهاد میگردد در صورت صلاحدید دستور فرماید
1= ستاد ملی مبارزه با کرونا بجای *انکار واقعیت* رابطه علمی علت و معلویت این *واقعیت غیر قابل انکار* را بررسی نماید
2=بر اساس گفته مسئولین بهداشت کشور 85 درصد مردم بدون نیاز به هیچگونه دارویی کرونا گرفته و بدون علامت بیماری بهبود می یابند پس *بجای ایجاد هراس* کافی است *بمردم اموزش داده شود که در صورت داشتن علائم اولیه بیماری قبل از نیاز به بستری شدن بطریق صحیح از این دارو استفاده نمایند*
3= نظر به اینکه *دستور ساخت دارو* بر اساس حدیث معصوم علیه السلام میباشد و *هر گونه تغییر در ان* باعث ایجاد ادویه ایی غیر دارو امام میباشد و بمنظور *جلوگیری از سوء استفاده مدعیان طب سنتی و ..، وزارت بهداشت بر ساخت و دستور مصرف صحیح داروی امام کاظم علیه السلام بر اساس همین روش ازمون شده نظارت نماید*
*پیر سرباز نظام جمهوری اسلام ایران*
سید محمد علی شیخ الاسلامی
14 مرداد 1399
پاسخ ها
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۲۳:۲۴
با سلام و خسته نباشید به شما دوست عزیز
بنده به عنوان یک محقق علوم بهداشتی پزشکی خدمتتان عرض کنم که علت اینکه این دارو و هر داروی دیگری به راحتی مورد قبول قرار نمیگیرید بحث لج با طب اسلامی یا سنتی نیست. پذیرش هر دارو میبایست با مستندات علمی باشد. یعنی اینکه فازهای حیوانی و بعد انسانی آن طی می شود و در آخر مجوز تولید و تجویز داده می شود.
مشخص هست که هر داروی جدیدی با دید تردید به آن نگاه شود. اینکه اگر برای بیماری تجویز شود و فوت نماید. خود خانواده متوفی شاکی می شوند که چرا داروی جدید را روی بیمار ما امتحان کردید.
اثربخشی دارو، میزان و مقدار مصرف، عوارض جانبی، مسمومیت و ... می بایست با تحقیقات علمی به آن دست یافت.
مواردی که شما فرمودید، اگر بصورت مکتوب و علمی ارائه شود می تواند بعنوان دلیلی بر کارایی دارو بر پیشگیری و درمان بیماری به آن استناد کرد. موفق و پیروز باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۶:۴۲
3
12
سلام از اول کرونا تا الان من و خانوادم با مصرف این دارو حتی سرماخوردگی ساده هم نگرفتیم خداروشکر و کسانی که این دارو رو ازشون میخریم حتی یکبار هم توی این مدت ماسک نزدن و دست هم میدن ولی سالمند خداروشکر،این همه آدم که تاثیر این دارو رو دیدن همه دروغگو شدن!؟ولی شماها کارشناس راستگویید،برید خودتونو گول بزنید،از پس زبون شما شیادای دروغگو که هیچکی برنمیاد،حساب کارتون باخدا،چهرتون توی قیامت دیدنیه.
ریحان زند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۰:۱۲
4
27
بسیار داروی خوبی هست بنده برای خیلی از بیماران کرونایی و حتی کسانی که با آنها زندگی میکردن این دارو را دادم الحمدالله همه
اظهار رضایت کردند و همسر بنده پرستار میباشد این دارو را همراه با داروی جامع امام رضا ع همراه با رازیانه برای بیماران کروواسی فرستادیم الحمدالله طرف یک هفته خوب شدن بهتر وزارت بهداشت این داروها را آزمایش کند صادقانه بعد رد کند صادقانه که صدرصد این داروها را اگر صادق باشند قبول خواهند کرد .
پاسخ ها
ناشناس
| Czechia |
۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۱:۵۷
همسر شما پرستار هستند بعد نمیدونید که وزارت بهداشت مسئول آزمایش داروها نیست؟ خیلی عجیبه
ضمنا چطور کرواسی اجازه داده دارویی بدون مجوز وارد کشورش بشه و استفاده بشه؟ مگر این که به صورت مسافری یه نفر با خودش برده باشه و به چند نفر داده باشه که با توجه به درصد مرگ و میر کرونا لزوما این افراد با این خوب نشده اند
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۰۲:۵۱
اولا که اشتباه بجای کرونایی تایپ کرده کرواسی حروف س و ی و همچنین ن . و کنار هم هستند دوما نه قضا دارو اجازه ازمایش میده و نه بهداشت با وجود درمان بیماری کرونا با این دارو حاضر به دادن مجوز فروش به این دارو نمیده ولی خودشون دارن استفاده میکنن
ضمنا گفت همسرم پرستار نه خودش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۵ - ۱۱:۴۱
3
10
من هم تاثیر مثبت استفاده از این دارو رو از چند سال پیش دیدم. چه در خودم، فرزندانم و چه غریبه ها. تا دیر نشده با یک روال قانونی وارد سیستمک درمانی بشه. تا حالا خیلی چیزها رو باسم خرافات از ما گرفتن و با هزینه صد برابری به خودمون برگردوندن. امیدوارم دیگه تکرار نشه.
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۰۴:۴۶
2
4
ای بابا این نظام پزشکی ما که بخاطر بیماران SMA دارو وارد نمی‌کرد و آشکارن تو رسانه خانواده های این بیماران رو نا امید به زندگی کرد چه به نظر در مورد طب اسلامی بهتره شما جیره خوار ها بفکر جیبتون باشید تا سلامتیه مردم و حداقل با سلامتی مردم بازی در میارین.عجب داستانی داریم ما با این وزارت بهداشت
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۰۱:۲۷
1
5
با سلام پزشک کسی است که با دانشی اندک کسی را که اصلا نمی شناسد با دارویی که از آن مطمئن نیست درمان می کند یعنی جهل در جهل در جهل حال یک داروی ناشناخته دیگر به این مجهولات اضافه شود دنیا به آخر نمی رسد مگر خطاهای پزشکی در خصوص تجویز و عوارض داروها هرساله جان بسیاری را نمی گیرد نمونه اخیرش داروی های رانیتیدین و آسپرین. نکته مهم اینکه اثبات یا رد اثر دارو با اثبات یا رد منبع و مرجع دارو فرق دارد و چون طرفداران طب سنتی یا اسلامی حال و همت اثبات علمی کارهای خود را ندارند همیشه متهم به ادعای کذب هستند و پزشکان نوین هم چون وقتشان طلاست فرصت صرف وقت برای تحقیق درباره ی این چنین موضوعاتی ندارند تا می شود مریض شوید که طلای دوستان کم نشود حالا هرچه غربی ها نشخوار کردند ما هم بدون تحقیق به خورد ملت می دهیم هرچه بادا باد اما اگر کسی از خودمان به نقل شایع خبری که ارزش تحقیق پیدا کرده به ما داد این دیگر ربطی به ما ندارد
حسین زمانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۰۲:۳۷
3
7
چجوری میشه بزرگانی همچون مرحوم طبرسی یا شیخ حر عاملی از برخی احادیثی ک در این کتاب سند دارند در کتاب هایشان استفاده کرده اند اما شما میگویید کلا از بیخ تمام احادیث کتاب بدرد نمیخورد؟!با عقل جور در نمیاید!!!
سرباز ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۰:۵۳
2
2
این متن از خبردوسال قبل شاید بهتر موضوع رو روشن کنه: مجتبوی در ادامه با تأکید بر این که «وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان متولی اصلی سلامت عمومی در کشور، طب اسلامی را به رسمیت نمی‌شناسد و هرگونه اقدام درمان و دارو را با این عنوان غیرمجاز اعلام کرده»، گفت: «پرونده این موضوع به همراه مستندات و رایانه‌های موجود در محل ضبط و تحویل مقامات قضایی شد.»
رضا ظفری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۵:۱۰
3
7
بنده خودم و خانواده ام از این دارو استفاده و بهره فرآوان برده ام.
همسرم به بیماری مبتلا شد. از این دارو و شربت بنفشه و زوفا استفاده کرد
همراه با شربت عسل و آبلیمو.
شیر، لبنیات، گوشت سفید و قرمز را قطع کرد. از میوه ها هم فقط سیب رو استفاده کرد.
بعد از سه روز تب و سردرد و بی حالی مفرط
الحمدلله به خواست خدا شفا یافت. فقط حس بویایی رو از دست داد که بعد از 15 روز دوباره بویایی بهبود یافت.

البته برای بنده هیچ جای تعجب ندارد که انقدر در برابر طب سنتی و کلام معصوم. مقاومت منفی می کنید.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۳:۵۴
3
6
جدا از بحث سند روایت موضوع مجرب و اثر گذاشتن دارو هم باید در نظر گرفت این دارو برای پیشگیری و درمان آنفلوآنزا تاثیر زیادی داشته و داره برای کرونا هم خیلی ها استفاده کردن و نتیجه گرفتن در ضمن عقل حکم میکنه اگه احتمال تاثیر داره و ضرر نداره مصرف بشه،یاعلی
حیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۰۹:۴۲
1
5
بنظرم بجای محکوم کردن،اطباءی که معتقد به پروتکل های جهانی هستند،با اطباءطب اسلامی ایرانی در برنامه زنده مناظره کنند،،خاطرم هست دکتر حسن عباسی که دارای علوم بروز پزشکی نیز می‌باشد در شبکه جهانی قرآن بصورت زنده در خصوص مصرف نمک طبیعی و روغن حیوانی و خاصیت‌های درمانی آن نیز بارها مسؤلین وزارت بهداشت را دغوت به گفتگوی زنده نمودند ولی دریغ از اجابت دعوت از سوی وزارت بهداشت،اونوقت اصرار دارند فقط پروتکلهای جهانی معتبر است،من سوال میکنم کدام وقت استکبار جهانی که حتی در سیستم درمانی نفوذ دارد علاقه دارد که مردم مارا درمان کند زهی خیال باطل
تشکر
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۴:۳۲
1
7
بسیار مفیده و اگه برای کسی مفید نباشه چون گیاهی است حداقل ضرر نداره.ضمنا اگه شیادی بود طریقه تهیه دارو رو دراختیار مردم نمی گذاشتن.افرادی که میگن شیادییه حتما دکترن و به فکر جیب خودشون
دکترعمادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۲۲:۲۰
1
10
سلام استاد عزیز نمیدانم شما پزشکید یا یک محقق اما من متخصص وجراح زنانم واین داروی معجزه آسا را سالها به بیمارانم دادم و خوشبختانه حتی یک مورد اشکالی که پیش نیامده بلکه نتایج بی نظیر دیدم .استاد لازم نیست زحمت بکشید محققین المانی روی هلیله سیاه وشکر سرخ مطالعات کافی کرده وبزودی قرصهای ایشان از کارخانه های دارویی یهود باقیمت سرسام‌آور وارد بازار شده وجنابعالی وسایرین با خیال راحت دارو را میل بفرمایید بهر حال قال امام کاظم ع نباشه برای پذیرش شما کفایت میکنه .امام کاظم وسایر ائمه بزرگوارتراز انند که فرمولهای خودرامخفی کنند بهرحال میدانستند غیر مسلمانان داروهای آنها را به مردم معرفی ومردم آنها را خواهند پذیرفت .درود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۷/۱۸ - ۱۸:۴۵
1
10
من خودم. همسرم. برادرم وپسرش وخانمش بیمار شدیم وبیماری های ما بدن درد وگلو درد ونشانه های کرونا را داشت. از این دارو مصرف کردیم والان خوب شدیم نمیدونم چرا مخالفت میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۷/۱۸ - ۱۸:۴۵
1
5
من خودم. همسرم. برادرم وپسرش وخانمش بیمار شدیم وبیماری های ما بدن درد وگلو درد ونشانه های کرونا را داشت. از این دارو مصرف کردیم والان خوب شدیم نمیدونم چرا مخالفت میشه
محمدامین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۰۱:۵۰
1
7
من استفاده کردم دارو هیچ مشکلی نداره و واسه تقویت سیستم ایمنی واقعا مفیده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۱:۲۷
1
7
سالها دل طلب جام جم ازمامیکرد
وآنچه خودداشت زبیگانه تمنامیکرد
محمدصادق جمالی، محقق و پژوهشگر طب اسلامی و طب سنتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۲۰:۴۰
2
7
لطفا کاری به اسم دارو نداشته باشید، کاری به محکم یا ضعیف بودن روایت یا کتاب روایی نداشته باشید_البته قوت این کتاب هم جای بحث دارد- ترکیبات این دارو مشخص است، اگر توصیه فعالان طب اسلامی را قبول ندارید، اشکال نداره، اگر توصیه اطبای طب سنتی را قبول ندارید اشکال نداره، به مقالات علمی که درباره اثربخشی ترکیبات این دارو برای تقویت سیستم دفاعی بدن و کمک به درمان بیماری های عفونی توسط دانشگاه های اروپایی و خارجی نوشته شده نیم نگاهی بیندازید شاید سخنان غیرمسلمان ها برای شما حجت شود.
یک ضرورت عقلی می گه اگر شما احتمال عقلایی می دهید که این دارو برای درمان مفیده و تجربیات بالینی متعدد، اثربخشی این دارو را تایید می کنه، وزرات بهداشت پروسه علمی مدنظر برای این دارو را هم انجام دهد تا سیه روی شود هر که در او غش باشد!
بیماران متعددی سراغ دارم که این دارو را استفاده کرده بودند که الحمدلله سریع خوب شدند و اثر مفید آن را در درمان کرونا بیان کردند.
مگر وزارت بهداشت نمی گوید بسیاری از افراد هستند که کرونا گرفتند ولی علایمی ندارند یا علایم خفیف دارند و این به خاطر قوی بودن سیستم دفاعی بدن اونها است. خب ترکیبات این دارو هم به ادعای مقالات علمی دانشگاه های خارجی نه داخلی! در تقویت سیستم دفاعی بدن مؤثر است.
مگر نه این است که ما وقتی از همه چیز ناامید می شویم به خاطر یک درصد هم که شده وقتی احتمال بدهیم که راه نجاتی وجود دارد به سمت آن می رویم. پس بیاییم بدون غرض واقعا اثر بخشی این دارو و همچنین گیاهان دارویی مؤثر دیگر مثل زنجبیل، آویشن، پونه، بابونه و جیسینگ، سیر، پیاز، لیمو و... را نیز بررسی کنیم. و نتایج آن را صادقانه با مردم بیان کنیم.
محمدصادق جمالی، محقق و پژوهشگر طب اسلامی و طب سنتی
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۵:۳۳
2
9
بنده چهار سال هست استفاده میکنم، علم پزشکی غربی باید ساعتها برای این ترکیب گیاهی کنفرانس بگذارد، خاک بر سر وزارت بهداشت ما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۱۹:۳۵
2
6
سنگ مفت گنچشک مفت امتحانش که ضرری نداره ترکیباتشم که برا بدن مفیده قیمتشم به اندازه ی یه برگ قرص سرماخوردگیه ،گرون نیست که میگن یه عده کاسبی راه انداختن ، استفاده کنید خیلی بهتر از داروهای شیمیاییه که یه جا رو خوب میکنه ده جا رو خراب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۲۱:۵۴
3
5
از قدیم گفتن عقل نباشد جان در عذاب است! یه آزمایش که این همه دنگ و فنگ نداره. اونم تو کشوری که سی برابر بقیه مردم جهان داروی شیمیایی روی مردمش تست شده! داروهای که همشونم فیک و مضر بود. یعنی کسی که می‌توانست با همین دارو شفا بگیره داروی پیشنهادی بهداشت جهانی رو خورد و مرد! اونم با تدفین ایزوله که خدا میدونه توش چه عاقبتی هست.رک میگم رک نشر بدید: عامل شیوع کرونا امثال همین مصاحبه ها و ترس هاست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۲۰:۵۲
2
6
از بی خاصیتی حوزه‌هاست که مردم به سمت سگ‌بازی و برهنگی سوق پیدا کردن. آقایان حسادت رو کنار بگذارید و به این طب قدرتمند نتازید که فقط خودتون رسوا خواهید شد. امیدی به وزارت و حوزه و فلان و بهمان نیست باید خود ما که اثرات این دارو رو دیدیم، مبلغش باشیم تا بیش از این دچار گرفتاری‌های ناشی از این بیماری نباشیم.
عالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۷:۴۸
0
1
سلام همه براخودشون یه پا دکترن انشالله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۰۰:۲۳
0
4
کاش بی طرفانه و باوجدان تحقیق کنید و نتیجه رو اعلام کنید.
مسعود
|
Germany
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۱ - ۱۷:۵۲
1
5
بهترین داروی جهانه.حتما وزارت بهداشت ردش می‌کنه چون به نفعش نیست
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۶:۴۱
1
7
سلام
ما از این دارو خانوادگی استفاده میکنیم از بچه دو ساله بگیر تا پیرمرد هفتاد ساله. خداروشکر تو این شرایط بد کرونایی تا الان هیچ مشکلی نداشتیم حتی سر سوزن. هروقت کمی احساس میکنیم که تو گلمون حالت سرماخوردگی داره به وجود میاد ، شب یه قاشق ازش میخوریم و فردا صبح هیچ مشکلی دیگه نداریم.
این چند خط رو نوشتم برای اونایی جان خودشون و خانوادشون براشون مهمه . اخه چرا اینقدر مقاومت میکنید. مگه ثم سیانور میخواید بخورید؟؟ هزینش هم که در حودود چهار پنج هزار تومنه . به داروی امام کاظم اعتماد کنید جواب میده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۰۱:۵۸
1
7
به نظرم ارزش امتحان کردن را داره دولت این همه برای چیزهای دیگه هزینه میکنه حالابیاد روی این دارو آزمایش کنه وقتی این همه دارن میگن بااین دارو جواب گرفتن پس چرا وزارت بهداشت پیگیری نمیکنه
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۰۹:۰۸
2
6
دوستان چرا اینقدر بحث میکنید تو ملمکت ما هرچی به نفع مردم باشه بده و مورد تائید اقایان و کاخ نشینان نیست حاضرم قسم بخورم اونایی که داروی امام کاظم رد صلاحیت میدن خودشون استفاده میکنن.
نمیخوام مردم این سرزمین روز خوش ببین به عقل خودتون رجوع کنید حتی یه بار هم شده امتحان کنید ضرر نمیکنید
مثل خرید دلار و سکه که انجام میدین و باعث افزایش قیمتها میشین
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۸:۰۹
2
3
در مسیر پیاده روی اربعین گروه های از کاروان زائران اصفهانی برخوردم چون سر درد داشتم درخواست مسکن کردم ازشون که اونجا با این دارو آشنا شدم یکی از همون اعضا این دارو رو معرفی کرد گفت از کاروان ما اکثرا سرما خوردند اما ما چند تا رفیقی که از این دارو خورده بودیم مریض نشدیم و غیر از این از چند نفر دیگه هم شنیده بودم خودم هم امتحان کردم از اون موقع تا الان خدا رو شکر سرما خوردگی نداشتم
چرا این همه بر ضد این دارو جبهه می گیرید وقتی تاثیر مثبت داره ؟؟؟!!!
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۰۱:۱۴
1
2
در این که انتساب این دارو به امام کاظم (ع) ضعیف و غلط هست هیچ شکی نیست، اما برای روشن شدن افکار عمومی اجازه بدید این دارو وارد فاز بررسی و تست بالینی بشه تا یکبار بار برای همیشه تکلیفش روشن بشه، ضمن اینکه وقتی ما در کشور اسم یک بزرگراه رو میذاریم به اسم یک معصوم مثلا بزرگراه امام علی (ع) خوب چه اشکالی داره اگر تأثیر مثبت این دارو مورد تأیید واقع شد اسم دارو، داروی امام کاظم (ع) باشه یا اصلا یک اسم دیگه مهم اینه که دقیق مشخص بشه که اثربخش هست یا نه حتی روی گروهی خاص، این حد از ممانعت برای بررسی داروهای بر پایه ی گیاهان دارویی ضمن ایجاد شبهه بین مردم، باعث اختلافات هم میشه
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۲۱:۲۱
1
4
با سلام و احترام
بنده و خانواده بیش از یک سال هستش که از این داروی شگفت انگیز استفاده می کنیم کرونا و سرما خوردگی نگرفتیم الان یک سال هستش الحمدلله دفترجه امان خالی و استفاده نشده هست واقعا این همه دشمنی و مقاومت برای چیه در ضمن یکی از اقوام بنده که بسیار قانون مند هستش و تمام پروتکل ها رو رعایت می کنه تمام خانواده گرفتند و اکنون بعد از چند ماه هنوز بسیار ضعیف هستند
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۲۰:۵۹
1
4
این دارو بزرگ ترین و مؤثرترین دارویی هست که تا به حال در تمام عمرم دیدم بنده خودم هم اعتقادی نداشتم ولی بعد از این که اثر دارو روی دخترم دیدم بهش ایمان کامل اوردم شک نکنید بهترینه
ایمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۴ - ۰۱:۰۶
2
1
اینایی که ادعا دارن اینو روی دیابتی ها و یا افراد مسن که کرونا گرفتن امتحان کنن ببینن اونا خوب میشن.قطعا نه.ببینید هر کی کرونا داره اگه جزو افراد خاص نباشه خوب میشه و توی دوره مریضی هر چی میخوره فکر میکنه اون باعث خوب شدنش بوده.اندکی تفکرررر
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۰۳:۰۰
اندکی به کله بی مغزت فشار بیار این همه ادم استفاده کردن میگن که نتیجه گرفتیم
پ نه اون دارو هایی که تو بیمارستان میدن مردم بعد هم میکشنشون خوبه
جنابعالی استفاده نکن هروقت هم کرونا گرفتی برو بیمارستان تا یه راست بفرستنت سینه قبرستون
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۴ - ۰۵:۳۶
1
2
مادرم قبلا همیشه سرما به اندک چیزی سرما خوردگی میگرفت الان از اول سال از داروی امام کاظم استفاده میکنه خدارو شکر الان 8 ماه که استفاده میکنه وخیلی هم راضیه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۴ - ۰۸:۲۹
4
2
سلام من متاسفم برای مردم ساده لوح زود باور. عزیزان تورو خدا کمی منطقی باشید. شما اسلام رو بهتر می‌شناسید یا رهبر عزیزتر از جانم که حاکم شرع کشورمان و رهبر شیعیان جهان است. یه روحانی معلوم الحال که مرزهای بی اخلاقی رو درنوردید با تکبر و غرور کتاب معتبر پزشکی رو آتش زد، شده واسه ما مرجع!!! ؟؟؟ اسلام گفته حاصل تلاش‌ اینهمه پزشک، محقق و دانشمندو بسوزان. به نظر شما حتی اگه یک درصد برای آقا اثبات میشد که این دارو مؤثر هستش تنها تو حسینه بزرگ ماسک میزد نماز جمعه رو تعطیل می‌کرد، اربعین رو تعطیل می‌کرد، یا میگفت با داروی فلان هیچکس نترسه همه در امانید هر کاری میخواهید انجام بدید. امان از جهل
حمیدرضا
|
Germany
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۲۱:۳۹
1
3
من از وقتی داروی امام کاظم علیه السلام خوردم حتی سرمانخوردم درحالی که قبلاً همش سرما زیاد می‌خوردم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۰۰:۲۷
1
4
سلام این داروی امام موسی کاظم علیه السلام فوق العاده است.ماخانوادگی هرشب قبل از خواب استفاده می کنیم.حتی بعضی وقتا بیرون هم بدون ماسک میریم .خدارا شکر تاحالا هم نه تنها کرونا بلکه سرما خوردگی هم نگرفتیم خیلی خیلی خوب وفوق العاده است..
س
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۲۱:۰۰
1
2
سلام.این دارو بسیار خوبه پیشنهاد میکنم مصرف کنید صبر نمیکنید
عبدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۷:۲۵
1
4
سلام
داروی خیلی خوبیه من و خانواده مون استفاده کردیم نتیجه گرفتیم
صدیق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۰۷:۴۳
1
1
جمع کنید بابا، کل نظام سلامت مدرنی که ازش دم میزنید بادیه قاشق ویروس تو دنیا کل رفته زیر سوال
هر چی دارو تا حالا دادین که جواب نداده و گفتین اشتباه بوده، مردم شدن موش آزمایشگاهی
تمام داروهاتون هم که اثرات جانبی داره
سیستم آموزش دکتر پرورتون هم یه مشت جلاد پول پرست میده بیرون
راهکاری هم که برای پیشگیری ندارین
هر چی آشغال و تراریخته را هم از تو دل همین نظام سلامت چه بیشتر شبیه کارخونه چاپ دوره به خورد مردم می‌دین
۱۰ ساله که طب مدرن را گذاشتم کنار
الحمدلله هم خودم سالمم و هم خانوادم
یدونه قرص هم مصرف نمیکنم.
ان الشیطان لاانسان عدو مبین
تاریخ طب را بررسی کنید که چطور و توسط چه کسانی طب ابن سینا در اروپا به این طب مدرن تغییر پیدا کرد. همین الان در میان مردم سایر کشورها غربی رواج طب سنتی رو به افزایشه.
سازمان بهداشت جهانی یا بهتر بگویم سازمان قتل عام تدریجی و تضعیف نسل انسان اون هم به صورت بسیار انتفاعی و اقتصادی و عوامل دزد و ‌خائنش باید محاکمه بشن.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۱۸:۵۴
1
3
سلام ما که دارو امام کاظم ع را خوردیم ونتیجه گرفتیم
کار شما حرامه که خون مردم را توشیشه کردید وبا طب اسلامی مخالفت میکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۰۳:۴۶
این دارو اشغال هست نخورید سلامتیتون را الکی از دست میدید امتحان کردم. دکان باز کردن
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۲۳:۲۸
1
2
قراره نون پزشک آجر نشه دیگه. اگه بده چرا انقد نگرانی تو؟
بدبود کسی مصرف نمیکرد. اتفاقا ما خوردیم خیلی هم خوب بود. عین داروهای شما ضرر هم نداره. مگه چنده اصلا؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۰۴:۲۳
2
2
من جواب گرفتم از این دارو هر سه روز دارم استفاده میکنم. و مادر بزرگم که کرونا گرفتن و از این دارو استفاده نمیکردند کارشون به بیمارستان کشید و من بالاسرشون بودم و بعضی وقتا بدلیل لرز زیاد من تو آغوشم میگرفتمشون و به هیچ عنوان تا الان خدا شکر مبتلا نشدم. من این ها را نگفتم که مبنا قرار گرفته بشه فقط حرف من اینه دارویی که ضرری درونش نیستا چرا برا مصرفش اینقدرتبلیغ بد انجام میدید؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۶:۴۲
1
2
من یه قوطی اون رو فقط شش هزازتومان پول دادم وخریدم وخیلی آثار مفید اون رو دیدم وسفارش میکنم همه بخرند تا آثار مفیدشو ببینند مسلمه با این دارو کل طب جدید واطبا باید کاسه وکوزه شونو جمع کنند ودر ضمن داروهای وزارت جهانی بهداشت داره آزمایشی روی بیمارهای ما تو بیمارستانها آزمایش میشه واین همه می میرند اونوقت ادعا میکنند این دارو قابل استفاده نیست چون آزمایش نشده؟!!
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۰۶:۵۲
1
2
سلام من و خانواده‌ام این دارو را استفاده کردم بسیار خوب است و حتی سرماخوردگی ساده هم نگرفتیم تازه با قیمتی که هم داره اصلا کسی قصد شیادی نداره به اندازه یک هزارم داروهای شیمیایی هم عوارض نداره به حرف این دکترها نکنید که همه به فکر جیب خودشونن
مری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۰۳:۴۵
1
1
کل خانواده یک ساله استفاده می کنیم و عالیه.فقط خودتون ترکیباتشو بگیرید آسیاب کنید و درست کنید که خیالتون راحت باشه
بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۱:۱۷
1
2
چیزی که به نفع ماست استفاده میکنیم هدف نجات جان هست ،واز‌تجربیات نجاتیافتگان‌استفاده خواهیم کرد،تن همگی سالم انشاالله
ملکه مهجور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۲۱:۴۸
0
1
بصورت قرص باشه وبخوریم بهتراست اثرش فرق میکنه؟
بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۰۸:۴۰
1
1
مطلب خوب و منطقی و به دور از تعصب بیان شده بود. اولا این دارو را منسوب به امام کاظم بدانیم.ثانیا انشالله به امید شفا از جانب خدا. https://hawzahnews.com/x9Ctc
عارف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۳:۳۷
1
1
عالیه
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۱۹:۰۵
1
1
من داروش مصرف کردم خوب بود . البته این اداره بهداشت که گفتید باید درش تخته کنند . بسیاری از مردم مردند به خاطر بی لیاقتی سیستم بهداشتی یه مشت بیسواد .
ابوالفضل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۵:۵۷
1
3
من با تمام وجودم به داروی امام موسی کاظم اعتقاد کامل دارم چون استفاده کردم و آثار مثبتش را هم دیدم اونایی که با این دارو مخالف هستن امیدوارم یک بار هم که شده استفاده کنن و به این باور و اعتقاد برسن انشاءالله
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۸ - ۰۰:۲۶
1
2
من کاری ندارم که حدیث واقعی هست یا جعلی. ما خانوادتا چند ساله از این دارو استفاده می کنیم و خدا را شکر دیگر نیاز به مراجعه به دکتر نداشته ایم.
captcha