مدیران در فرصت باقی‌مانده به جذب اعتبارات اقدام کنند
کد خبر: 3903271
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵
استاندار چهارمحال‌وبختیاری:

مدیران در فرصت باقی‌مانده به جذب اعتبارات اقدام کنند

استاندار چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه زمان جذب اعتبارات عمرانی دستگاه‌های اجرایی تمدید شده است، گفت: یکی از شاخص‌های ارزیابی مدیران بحث جذب اعتبارات عمرانی است، بنابراین مدیران در فرصت باقی‌مانده نسبت به جذب اعتبارات اقدام کنند.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، اقبال عباسی، استاندار چهارمحال‌وبختیاری، ۱۷ خردادماه در جلسه شورای ادارای استان با تاکید بر اینکه وحدت عامل پیشبرد اقدامات است، اظهار کرد: قطعا در پیگیری موضوعات استانی به صورت گروهی تاثیرپذیری بیش‌تری دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شد: تسهیلات ارزان‌قیمت اختصاص یافته به استان حدود ۳.۵ درصد از اعتبارات کشور بود، این در حالی‌است که جمعیت استان حدود یک درصد کشور است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه زمان جذب اعتبارات عمرانی دستگاه‌های اجرایی تمدید شده است، بیان کرد: یکی از شاخص‌های ارزیابی مدیران بحث جذب اعتبارات عمرانی است، بنابراین مدیران در فرصت باقی‌مانده نسبت به جذب اعتبارات اقدام کنند.

عباسی با بیان اینکه مدیران برای حضور در شهرستان‌ها برای بازدید یا حضور در جلسات باید با فرماندار هماهنگ باشند، افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی موظف هستند روز دوشنبه را به دیدار عمومی با مردم اختصاص دهند، همچنین در برگزاری جلسات و بازدیدها پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه معطلی در رسیدگی به مکاتبات سرمایه‌گذاران برای یک مدیر ضعف محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: مدیران موظف هستند در چارچوب مقررات نسبت به حل مشکلات مردم با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی همکاری کنند.

وی تأکید کرد: همدلی و همکاری مدیران با نمایندگان به معنای اطاعت محض نیست، اما مدیران باید صرف‌نظر از سلایق برای حل مشکلات مردم با همکاری نمایندگان گام بردارند.

انتهای پیام
captcha