امام خمینی(ره) یک سیاست‌مدار کامل بود
کد خبر: 3902987
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
امام جمعه کوهبنان:

امام خمینی(ره) یک سیاست‌مدار کامل بود

حجت‌الاسلام عباس جعفری با بیان اینکه امام خمینی(ره) یک سیاست‌مدار کامل بود، گفت: امام راحل همواره بر وحدت ملی تأکید داشتند و همگان را در چارچوب جمهوری اسلامی قرار دادند و احزاب و قومیت‌ها را حول یک محور حرکت دادند.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، حجت‌الاسلام عباس جعفری، امام جمعه کوهبنان، 14 خردادماه در مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و شهدای قیام 15 خرداد 1342 در این شهرستان، گفت: امام راحل یک سیاست‌مدار کامل بود؛ نظرات ایشان در زمینه علم و دانش بسیار جامع، بدیع و نو بود.

وی با بیان اینکه در بعد معنویت همه باید امام‌گونه باشیم، افزود: حضرت امام خمینی(ره) خدا را با تمام معنا باور داشت و اخلاص در عمل، ثبات قدم، توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار(ع) از ویژگی‌های ایشان بود. حضرت امام(ره) به صدق وعده الهی ایمان راسخ داشتند و لذا خدا در تمامی عرصه‌ها یار و یاور ایشان بود.

امام جمعه کوهبنان با بیان اینکه حضرت امام خمینی(ره) احیاکننده اسلام ناب محمدی و نفی‌کننده اسلام آمریکایی بود و در برابر تمامی فرقه‌های ضاله با تمام قدرت ایستاد، اظهار کرد: امام راحل همواره بر وحدت ملی تأکید داشتند و همگان را در چارچوب جمهوری اسلامی قرار دادند و احزاب و قومیت‌ها را حول یک محور که همان اسلام بود، حرکت دادند.

حجت‌الاسلام جعفری ادامه داد: پس از استقرار انقلاب اسلامی همه مردم در قالب جمهوری اسلامی و حول محور ولایت و رهبری گام برداشتند. حضرت امام(ره) با اعتقاد به استقلال و تمامیت ارضی کشور، تأکید داشتند که کشور از نظر سیاسی، فرهنگی و اقتصادی باید مستقل باشد چراکه فرهنگ اسلامی غنی‌ترین فرهنگ است که چارچوب تمام عرصه‌ها را مشخص کرده است.

امام جمعه کوهبنان گفت: عدم سلطه‌پذیری، قرار گرفتن در برابر جبهه استکبار، عدم تکیه به شرق و غرب، حمایت از محرومان و ‌مستضعفان از دیگر خصوصیات حضرت امام(ره) بود. همچنین بنیانگذار کبیر انقلاب به اراده، رأی و نیروی مردم اعتقاد داشت.

وی با اشاره به محبوبیت حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری نزد مردم جهان، بیان کرد: پس از رحلت امام خمینی(ره) با رأی قاطع و بالا، خبرگان رهبری جانشین برحق حضرت امام(ره) را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انتخاب کردند که جای شکرگزاری دارد چراکه با تعیین معظم‌له، حقانیت قیام امام  مشخص‌تر شد.

امام جمعه کوهبنان گفت: طی سالیان گذشته مقام ‌معظم رهبری با صلابت و اقتدار انقلاب اسلامی را رهبری کردند و از سخت‌ترین گردنه‌ها عبور دادند. ایشان با تمام وجود شخصیت امام راحل را به مردم معرفی کردند تا جلوی تحریف افکار و راه بنیانگذار کبیر انقلاب گرفته شود.

نامجو کوهبنانی
انتهای پیام
captcha