رزمایش ارتش برای مقابله با ویروس کرونا در ایوان برگزار شد
کد خبر: 3888846
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲

رزمایش ارتش برای مقابله با ویروس کرونا در ایوان برگزار شد

رزمایش مقابله ارتش منطقه غرب کشور با ویروس کرونا با شعار لبیک یا خامنه‌ای در سطح شهر ایوان برگزار شد.

رزمایش ارتش برای مقابله با ویروس کرونا در ایوان برگزار شد

به گزارش ایکنا از ایلام، امیر سرتیپ فرهاد آریان‌فر، فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور روز گذشته، پانزدهم فروردین‌ماه با بیان اینکه رزمایش ارتش در قالب قرارگاه جهادی مبارزه با کرونا اجرا شد، اظهار کرد: این رزمایش یک روزه با عنوان لبیک یا خامنه‌ای و ارتش فدای ملت برگزار و اقداماتی نظیر شست‌وشو و ضدعفونی‌کردن مناطق مختلف شهر ایوان انجام شد.

وی افزود: این رزمایش بیولوژیکی با همکاری تیپ ۱۸۱ زرهی شهرستان اسلام‌آباد غرب از توابع استان کرمانشاه برگزار شد و چندین دستگاه خودرو و کارکنان ارتش، اقدام به ضد عفونی معابر مختلف این شهر کردند.

آریان‌فر اضافه کرد: پیش از اجرای این طرح ارتش جمهوری اسلامی مستقر در منطقه غرب کشور، اقداماتی مانند آماده‌سازی بیمارستان‌های ارتش، یگان‌های بهداشت و درمان گروهان‌های جنگ نوین، ضدعفونی و گندزدایی سطح شهرها و پادگان‌ها و پخش مواد ضدعفونی‌کننده بین شهروندان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا انجام داده است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور گفت: برای مهار و نابودی و‌یروس کرونا، ارتش جمهوری اسلامی از همه ظرفیت و امکانات بیولوژیکی خود بهره برده و همراه وزارت بهداشت و ستاد کرونا وارد میدان عمل شده است.

آریان‌فر با بیان اینکه مسئولیت و مأموریت رزمایش تأمین سلامت مردم است، تأکید کرد: رزمایش دفاع بیولوژیک تنها بخشی از پازل دفع ویروس کروناست و تکمیل این عملیات مشارکت و همکاری همه‌جانبه مردم را می‌طلبد.

وی گفت: موفقیت و حصول نتیجه این عملیات به همکاری تمامی شهروندان در عدم خروج از منزل بستگی دارد، انتظار می‌رود مردم در خانه‌های خود بمانند و از رفتن به تفریح و خارج شدن از منزل خودداری کنند تا زنجیره انتقال ویروس کرونا کاهش یابد.

انتهای پیام
captcha