رای دادن؛ مبارزه با خیال‌ خام دشمنان نظام و دین اسلام است
کد خبر: 3880392
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۹
حجت‌الاسلام کریمی‌تبار:

رای دادن؛ مبارزه با خیال‌ خام دشمنان نظام و دین اسلام است

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بیان اینکه برنده اصلی انتخابات، مردم هستند، گفت: رای دادن در واقع دفاع از اسلام و کشور و مبارزه با خیال‌های خام دشمنان نظام و دین مبین اسلام است.

رای دادن؛ مبارزه با خیال‌ خام دشمنان نظام و دین اسلام است
به گزارش ایکنا از ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین اله‌نور کریمی‌تبار، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام امروز 2 اسفند ماه در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار کرد: مردم فهیم ایران اسلامی می‌دانند هر رای آنها به مثابه سنگری مستحکم در برابر دشمنان قسم خورده انقلاب و اسلام است.
وی خطاب به نامزدهای پیروز میدان انتخابات گقت: این افراد به عنوان نمایندگان منتخب قاطبه مردم باید خود را نماینده حزب، جناح، شهر یا قبیله خاصی ندانند بلکه آنها نماینده کل استان هستند و همچنین باید از تجارب و برنامه‌های رقبای خود، نمایندگان کنونی و ادوار گذشته در راستای پیشبرد اهداف خود برای توسعه استان استفاده کنند.
کریمی‌تبار با اشاره به اینکه نمایندگان پیروز باید با برنامه و اشراف به وظایف نمایندگی و مجلس وارد عمل شوند، اضافه کرد: نمایندگان منتخب مردم باید آگاه باشند که مجلس محل خدمت‌رسانی به جامعه است و آنجا را به مکانی برای رقابت در کسب اندوخته‌های دنیوی ندانند.
خطیب نماز جمعه ایلام گفت: نمایندگان پیروز بعد از اعلام نتیجه به جای برپایی جشن و پایکوبی نسبت به اعتماد عمومی آرای مردم سجده شکر به جای آوردند و به وظیفه و مسوولیت خطیری که بر دوش آنها گذارده شده است حساس و وظیفه شناس باشند.
وی عنوان کرد: انتخابات دارای ۲ بعد انتخاب خوب و انتخابات خوب است که انتخابات خوب با حضور حداکثری و پرشور مردم در شعب اخذ رای به سرانجام می‌رسد و انتخاب خوب نیز همان برگزیدن فرد شایسته، امین، آگاه به مسائل، کاردان، شجاع و صادق است و مقام معظم رهبری در سخنرانی‌های اخیر خود به کرات ویژگی‌های یک نماینده و مجلس خوب را برای همگان تشریح کرده‌اند.
کریمی‌تبار افزود: مردم بصیر انقلاب اسلامی نیک می‌دانند که حضور در عرصه انتخابات و مشارکت در اخذ رای ارتباطی با مشکلات و ناملایمات موجود در جامعه و بدعهدی‌ها ندارد و رای دادن در واقع دفاع از اسلام و کشور و مبارزه با خیال‌های خام دشمنان نظام و دین مبین اسلام است.
وی از کارگزاران و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات هم خواست: نسبت به آرای مردم امین و امانتدار باشند و مسوولان با کسانی که به آرای مردم خیانت و از اعتماد آنها سوء‌استفاده می‌کنند برخورد جدی داشته باشند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام به حلول ماه مبارک رجب اشاره کرد و گفت: در این ماه که دروازه خودسازی به ماه مبارک رمضان است افراد باید به طور جدی نسبت به رفتار، گفتار و خوراک خود دقت داشته باشند تا با فراغت بال بیشتری به پیشواز ماه‌های شعبان و رمضان بروند.
انتهای پیام
captcha