۵ محفل انس با قرآن کریم در ایلام برگزار می‌شود
کد خبر: 3875311
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۴
همزمان با ایام‌الله دهه فجر و گرامیداشت شهید سردار سلیمانی

۵ محفل انس با قرآن کریم در ایلام برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مسئول دفتر قرآن و عترت و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری محافل انس با قرآن کریم ویژه گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار «قاسم سلیمانی» و شهدای مقاومت در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی انجام‌ شده است.

برگزاری ۵ محفل انس با قرآن کریم در ایلام
عظیم ایدی، مسئول دفتر قرآن و عترت و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، امروز دهم بهمن ماه در گفت و گو با ایکنا از ایلام اظهار کرد: این محافل قرآنی با همراهی مؤسسات قرآن و عترت فعال مراکز شهرستان‌ها و اتحادیه مؤسسات قرآنی به ‌عنوان مجری برنامه برگزار می‌شوند.
وی افزود: روستای وارگه شهرستان چرداول در 17 بهمن، مسجد جامع شهرستان دهلران در جمعه 15 بهمن قبل از خطبه‌های نماز جمعه، مسجد جامع آبدانان 19 بهمن‌ماه بعد از نماز مغرب و عشا، شهرستان بدره 19 بهمن و ایلام هم 21 بهمن در مسجد مقدس صاحب‌الزمان (عج) میزبان این محافل انس با قرآن در ایام دهه فجر هستند.
مسئول دفتر قرآن و عترت و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با اشاره به اینکه این 5 محفل قرآنی با حضور قاریان و حافظان برتر استانی و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود، اضافه کرد: همچنین در این محافل قرآنی «مهدی ساعد» قاری بین‌المللی از استان همدان حضورداشته و آیاتی از کلام‌الله مجید را قرائت خواهد کرد.
ایدی با بیان اینکه تلاش می‌شود نمایشگاه کتب قرآنی در سطح شهرستان‌های تابعه نیز برگزار شود، گفت: محافل انس با قرآن کریم با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام، اداره کل فرهنگی و ارشاد اسلامی استان، ادارات تابعه در شهرستان‌ها و مؤسسات قرآن و عترت برگزار می‌شود.
انتهای پیام
captcha