سردار سلیمانی، حامی و مدافع آزادگان جهان بود
کد خبر: 3870036
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶
سلیمانی دشتکی:

سردار سلیمانی، حامی و مدافع آزادگان جهان بود

گروه فرهنگی - استاندار ایلام گفت: سردار شهید قاسم سلیمانی فارغ از هر رنگ و جناحی منافع ملی را در نظر داشت و حامی و مدافعی سرسخت برای کل ملت ایران و آزادگان جهان بود.

سردار سلیمانی، حامی و مدافع آزادگان جهان بود

به گزارش ایکنا از ایلام، قاسم سلیمانی ‌دشتکی، استاندار ایلام، امروز هفدهم دی ماه در دیدار رئیس و اعضای هسته گزینش استان ایلام با تبریک و تسلیت شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: آنچه امروز باعث شده این سردارعزیز محبوب دل‌ها شود علاوه بر تواضع، تقوا و  پرهیزگاری، افق دید بلند وی بود که فارغ از هر رنگ و جناحی منافع ملی را در نظر داشت و حامی و مدافعی سرسخت برای کل ملت ایران و آزادگان جهان بود.

وی با تبریک هفته گزینش از تلاش و زحمات هسته گزینش استان تقدیر کرد و گفت: بایست امروز گفتار، منش و رفتار سردار سلیمانی الگوی همه ما باشد و با دوری از برخی تنگ نظری‌ها که مانع ورود افراد سالم و با استعداد به سیستم می شود، دنبال جذب حداکثری افراد باشیم.

سلیمانی دشتکی در ادامه با تاکید بر اینکه باید خارج از دایره جناحی و گروهی اخلاص، ایمان، اخلاق انسانی و توانمندی افراد را در گزینش مد نظر داشت، گفت: باید با کنار گذاشتن برخی تنگ نظری‌های قومی و قبیله‌ای و فکری بیشتر به دنبال نقاط قوت افراد باشیم.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه نباید گذاشت حق کسی پایمال شود، گفت: باید داوری به عدالت باشد تا هر چیز سر جای خود قرار گیرد و در این مسیر باید تلاش کرد تا  افرادی که توانمند هستند و به نظام دلبستگی دارند جذب شوند.

انتهای پیام
captcha