دشمن، باور و امیدهای مردم را هدف قرار داده است
کد خبر: 3864354
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۳
حجت الاسلام رستمی:

دشمن، باور و امیدهای مردم را هدف قرار داده است

گروه فرهنگی - رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها از بررسی موضوع نقش آفرینی دانشگاه‌ها در اربعین خبر داد و گفت: دانشگاه‌ها در شرایطی که دشمن معیشت، باورها، ارزش‌ها و امیدهای مردم را هدف قرار داده هم برای مسئولان و هم برای مردم ایران تکیه‌گاه باشند و از آنان دفاع کنند.

دشمن، باور و امیدهای مردم را هدف قرار داده است
به گزارش ایکنا از ایلام، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها امروز بیست و چهارم آذر ماه در جمع روسای دانشگاه‌های استان ایلام، اظهار کرد: همفکری، همدلی و معاضدت بین مجموعه‌های آموزش عالی استان ایلام عامل پیشرفت کارها با کمترین چالش است که خوشبختانه برکت این رویکرد در استان ایلام، کاملا مشهود است.
وی گفت: خوشبختانه وزن و جایگاه علمی دانشگاه‌های ایلام در استان دیده می‌شود و در رویدادی مانند اربعین به خوبی نقش‌آفرینی کردند که لازم است این خدمات‌رسانی به دانشگاهیان و عموم مردم به صورت مجزا تبیین و اساس برنامه‌ریزی‌های آینده قرار گیرد.
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تاکید کرد: در اولین فرصت در نشست شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها موضوع نقش آفرینی دانشگاه‌ها در اربعین، بررسی می‌شود.
رستمی با بیان اینکه در جنگ سخت و شرایط پیچیده‌ای هستیم اما با عنایت خداوند امیدواریم به زودی از این سختی‌ها عبور کنیم، گفت: دشمن در صدد پشیمان کردن مردم ایران از انتخاب مسیر کنونی است به همین دلیل معیشت، باورها، ارزش‌ها و امیدهای مردم را هدف قرار داده که در این شرایط دانشگاه‌ها هم برای مسئولان و هم برای مردم ایران باید تکیه‌گاه باشند و از آنان دفاع کنند.
وی ادامه داد: دانشجویان اگر از اساتید امید را ببینند امیدوار می‌شوند، بنابراین اساتید ما در این زمینه مسئولیت بالایی دارند و علاوه براین ، با توجه به وجود آسیب‌های اجتماعی، اساتید ما باید مربیان فرهنگی نیز باشند و نباید تصور شود که کار تربیتی فقط به دوش گروه معارف و نهاد و معاونت فرهنگی است.
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تاکید کرد: در 2 هزار مرکز آموزش عالی 200 دفتر نهاد داریم و این محدودیت‌ها در معاونت‌های فرهنگی دانشگاه‌ها نیز محدود است، بنابراین همه‌ی اساتید ما باید مسئولیت فرهنگی داشته باشند و در ارتقاء آنان نیز منظور شود.
انتهای پیام
captcha