ضرورت بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها در برگزاری کنگره 3000 شهید ایلام
کد خبر: 3862442
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۷
سلیمانی دشتکی تاکید کرد:

ضرورت بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها در برگزاری کنگره 3000 شهید ایلام

گروه فرهنگی - استاندار ایلام بر ضرورت بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها در برگزاری کنگره 3000 شهید استان تاکید کرد.

ضرورت بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها در برگزاری کنگره 3000 شهید ایلام
به گزارش ایکنا از ایلام به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی، استاندار ایلام امروز 16 آذر ماه در نشست شورای هماهنگی برگزاری کنگره 3000 شهید استان ایلام اظهار کرد: هر آنچه در زمینه فداکاری ها و ایثارگری های شهدا در دفاع مقدس، خاطره تعریف کرده و بنویسیم، نمی توانیم اندکی از دریای عظیم ارزش های این دوران و رشادت های فرزندان این مرز و بوم را بیان کنیم، از این رو باید از همه ظرفیت ها و روش های نو در این حوزه بهره گیریم.
استاندار ایلام برگزاری کنگره ملی شهدا را از مهم‌ترین برنامه‌های این استان در سال جاری اعلام کرد و گفت: این استان با جمعیت کم خود در دوران دفاع مقدس با تقدیم سه هزار شهید و ۱۲ هزار جانباز، دین خود را به کشور ادا کرد و امروز همه موظف به خدمتگذاری این مردمان شهیدپرور هستند.
وی برگزاری کنگره شهدا در استان را متعلق به همه آحاد جامعه و تک تک خانواده ها دانست و بر بهره گیری از همه ظرفیت ها و پتانسیل ها در راستای هر چه بهتر برگزار شدن این کنگره تاکید کرد.
سلیمانی دشتکی تصریح کرد: اکنون در این مقطع حساس زمانی، برگزاری کنگره شهدای استان، تلنگری است که با ایجاد فضای معنوی و زنده کردن یاد و خاطره آنان به ما کمک کند تا این مقطع را نیز به راحتی پشت سر بگذاریم.
استاندار ایلام عنوان کرد: از استان‌های دیگر که تجربه برگزاری این کنگره ها را داشته اند الگوبرداری شده و از تجارب و کارهای مهمی که در برگزاری آن صورت گرفته استفاده شود.
انتهای پیام
captcha