بغداد حمله پهپادی به محل اقامت مقتدی صدر را تکذیب کرد
کد خبر: 3862427
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۵

بغداد حمله پهپادی به محل اقامت مقتدی صدر را تکذیب کرد

گروه بین‌الملل ــ دفتر فرماندهی وزارت دفاع عراق در بیانیه‌ای خبر منتشر شده درباره حمله پهپادی به محل اقامت رهبر جریان صدر در منطقه «حنانه» شهر نجف اشرف را تکذیب کرد.

بغداد حمله پهپادی به محل اقامت مقتدی صدر را تکذیب کردبه گزارش ایکنا؛ به نقل از الیوم السابع،‌ دفتر فرماندهی وزارت دفاع عراق، امروز، بیانیه‌ای را در خصوص خبرهای منتشر شده در فضای مجازی درباره حمله پهپادی به محل اقامت مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق در منطقه «حنانه» نجف اشرف صادر و اعلام کرد که اطلاعاتی در این خصوص این حادثه وجود ندارد.

در این بیانیه آمده است: اطلاعات و اخبار مربوطه، در سایت پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت دفاع عراق منتشر خواهد شد و آنچه در شبکه‌های اجتماعی مطرح می‌شود، قابل استناد نیست.

در ادامه بیانیه تأکید شده که وزارت دفاع عراق تدابیر قانونی را علیه پایگاه‌های خبری و شبکه‌های ماهواره‌ای که چنین اخبار نادرستی را منتشر می‌کنند، اتخاذ خواهد کرد تا دستگاه قضایی در این خصوص اعمال نظر کند.

«الحاج صالح محمد العراقی»، از نزدیکان مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق، امروز، ۱۶ آذرماه، از حمله پهپادی به منطقه «الحنانه» در استان نجف خبر داد و اعلام کرد که منطقه «الحنانه» از سوی یک پهپاد مورد بمباران قرار گرفته است.

العراقی گفت: این حادثه پس از آن رخ داد که مقتدی صدر شب گذشته به کلاه‌آبی‌ها دستور داد که از تظاهرات‌کنندگان در بغداد و نجف محافظت کنند.

انتهای پیام
captcha