ثبت‌نام ۳۹ داوطلب نمایندگی مجلس در ایلام تا پایان روز چهارم
کد خبر: 3862022
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۵
نوذری خبر داد:

ثبت‌نام ۳۹ داوطلب نمایندگی مجلس در ایلام تا پایان روز چهارم

گروه سیاست و اقتصاد - رییس ستاد انتخابات استان ایلام از ثبت نام ۳۹ داوطلب انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در پایان روز چهارم خبر داد و گفت: 25 نفر از این تعداد در حوزه ایلام و ۱۴ نفر نیز در حوزه دهلران استان ثبت نام کردند.

ثبت‌نام ۳۹ داوطلب نمایندگی مجلس در ایلام تا پایان روز چهارم
به گزارش ایکنا از ایلام به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، محمد نوذری، رییس ستاد انتخابات استان ایلام امروز 14 آذر ماه به مدرک تحصیلی این افراد اشاره و اظهار کرد: از این تعداد پنج نفر دارای مدرک کارشناسی (معادل کارشناسی ارشد)، ۲۸ نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد و ۶ نفر نیز دارای مدرک دکترا هستند.
وی جنسیت افراد شرکت کننده تا پایان روز چهارم را ۳۷ مرد و ۲ زن اعلام کرد و گفت: از ۳۹ داوطلب انتخابات ۱۳ نفر ایثارگر هستند.
نوذری از داوطلبان اخواست ثبت نام خود را به روز آخر موکول کنند.
حوزه انتخابیه ایلام، شامل شهرستان‌های ایلام، ایوان، سیروان، چرداول، ملکشاهی و مهران و حوزه انتخابیه دهلران شامل شهرستان‌های بدره، دره شهر، دهلران و آبدانان است.
شعار امسال انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گام دوم انقلاب، قانونمداری، بی‌طرفی و انسجام ملی است.
شروع به کار رسمی فرایندهای اجرایی انتخابات از تاریخ دهم آذرماه با ابلاغ دستور شروع انتخابات از سوی وزیر کشور به فرمانداران مراکز حوزه انتخاباتی آغاز شد و تا ۱۶ آذر فرآیند ثبت نام از داوطلبان ادامه دارد.
اسامی داوطلبان تعیین صلاحیت شده ۲۲ بهمن اعلام می شود و یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و نخستین انتخابات میان‌ دوره‌ای دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری دوم اسفندماه امسال در سراسر کشور برگزار می‌شود.
ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از یکشنبه دهم آذرماه آغاز شده است.
انتهای پیام
captcha