500 نفر زیارت اولی از مناطق محروم ایلام به قم اعزام می‌شوند
کد خبر: 3861576
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۰
سهیلی:

500 نفر زیارت اولی از مناطق محروم ایلام به قم اعزام می‌شوند

گروه اجتماعی - مسئول بنیاد مهدی موعود(عج) در استان ایلام گفت: ۵۰۰ نفر از افراد محروم و نیازمند استان ایلام که تاکنون به حرم حضرت فاطمه معصومه(س) مشرف نشده اند در سالروز وفات این بانوی مکرمه به قم اعزام می‌شوند.

500 نفر زیارت اولی از مناطق محروم ایلام به قم اعزام می‌شوند
به گزارش ایکنا از ایلام، مهرشاد سهیلی، مسئول بنیاد مهدی موعود(عج) در استان ایلام امروز 12 آذر ماه اظهار کرد: این افراد از بین کسانی که تا کنون به قم مشرف نشده اند با مشارکت بنیاد مهدی موعود (عج) و موسسه حضرت خدیجه (س) وابسته به حرم مطهر حضرت معصومه (س) به قم سفر می‌کنند.
وی افزود: افراد انتخابی از سراسر استان در تاریخ ۱۵ آذر ماه برای شرکت در آیین سوگواری سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه (س) به مدت سه شبانه روز عازم استان قم می شوند.
سهیلی گفت: طبق فراخوان به عمل آمده افراد اعزامی در تاریخ ۱۵ آذر ماه با تجمع در مسجد صاحب الزمان(عج) شهر ایلام پس از اقامه نماز مغرب و عشا به صورت کاروانی به سمت قم و زیارت حرم شریف حضرت فاطمه معصومه(س)  حرکت می کنند.
مسوول بنیاد مهدی موعود(عج) در استان ایلام با بیان اینکه آمار ثبت نامی از ۴۵۰ نفر در مناطق محروم  استان گذشته است، تصریح کرد: انتظار می رود تا امشب آمار ثبت نام از ۵۰۰ نفر عبور کند و بعد از نماز مغرب و عشاء سامانه ثبت نام در این استان بسته شود.
سهیلی گفت: سال گذشته نیز ۱۸ نفر از مردم استان ایلام برای اولین بار از طرف بنیاد مهدی موعود (عج) و موسسه حضرت خدیجه (س) وابسته به حرم مطهر حضرت معصومه (س) به قم سفر کردند.
وی عنوان کرد: این برنامه برای دومین سال در استان‌های ایلام ،خراسان جنوبی، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد، زنجان، تهران، گلستان، خراسان شمالی و کشور عراق برگزار می‌شود.
10 ربیع‌الثانی مصادف با 16 آذر 1398، سالروز وفات حضرت معصومه(س) است.
انتهای پیام
captcha