مجموعه آثار آیت‌الله‌العظمی سیدیوسف مدنی تبریزی تولید شد
کد خبر: 3858191
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۶

مجموعه آثار آیت‌الله‌العظمی سیدیوسف مدنی تبریزی تولید شد

گروه فناوری اطلاعات ــ نرم‌افزار مجموعه آثار آیت‌الله‌العظمی سیدیوسف مدنی تبریزی(ره) تولید و به‌زودی در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایکنا؛ نرم‌افزار مجموعه آثار آیت‌الله‌العظمی سیدیوسف مدنی تبریزی به همت مرکز تحقیقات علوم اسلامی تولید و به‌زودی در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

این نرم‌افزار شامل متن ۲۰ عنوان کتاب در ۳۹ جلد از آثار آیت‌الله‌العظمی سیدیوسف مدنی تبریزی(ره) به زبان عربی و فارسی، در موضوع عقاید اسلامی، فقه استدلالی، اصول فقه، دعا، احکام و استفتائات، مسائل متفرقه و زندگی‌نامه، محتوای علمی است.

درر الفوائد فی شرح الفرائد، منهاج الأحکام، قواعد الأصول، توضیح المسائل، طریق الوصول إلی التوحید والنبوة والمعاد والعدل والإمامة، المسائل المستحدثة و کتاب گوهری از تبار صالحان، ازجمله آثاری است که در مجموعه آثار آیت‌الله‌العظمی سیدیوسف مدنی تبریزی در اختیار کاربران قرار گرفته است.

از دیگر خصوصیات این نرم‌افزار می‌توان به ارائه آن در قالب جدید کتابخانه استاندارد اشاره کرد که این قالب، علاوه بر قابلیت‌های فنی و پژوهشی مانند جست‌وجوی ساده و پیشرفته در کتاب‌ها، انتقال متن به نرم‌افزار word، دسترسی سریع به بخش‌های مفید لغت‌نامه، قرآن، کتابشناسی، ویژگی‌های تازه و مفیدی را در خود جای داده است.

برطرف شدن محدودیت در خصوص ابعاد صفحه نمایش دستگاه‌های مختلف، امکان به‌روزرسانی مستقیم نرم‌افزار از طریق اینترنت از سوی کاربر، در نظر گرفتن میز پژوهشی برای محقق، جستجو در متن کتاب‌ها با قابلیت اولویت‌دهی به نتایج و با عملگر‌های استاندارد، بهبود نتایج جست‌وجو بر اساس کتاب، نویسنده و زبان و ... ازجمله قابلیت‌های این قالب جدید به شمار می‌رود.

همچنین این قالب به کاربران نرم‌افزار مجموعه آثار آیت‌الله‌العظمی سیدیوسف مدنی تبریزی، این اجازه را می‌دهد که بر هر قسمت دلخواه از متن کتاب، یادداشت‌نویسی کنند؛ همچنین امکان رنگی کردن، نوشتن عنوان و انتساب چند نمایه برای جست‌وجوی سریع‌تر نیز برای کاربر فراهم شده است که همه این یادداشت‌ها، نمایه‌ها و ... در یک ابزار واحد به نام پژوه‌نگار جمع‌آوری شده و قابل مدیریت از سوی کاربر است.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد مجموعه آثار آیت‌الله‌العظمی سیدیوسف مدنی تبریزی می‌توانید اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام
captcha