آموزش حفظ کل و مفاهیم قرآن در 600 ساعت آموزشی
کد خبر: 3858121
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۶

آموزش حفظ کل و مفاهیم قرآن در 600 ساعت آموزشی

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ دومین دوره آموزش حفظ کل قرآن کریم با مفاهیم از سوی مهدقرآن کریم و ولایت اصفهان برپا می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ مؤسسه مهدقرآن کریم و ولایت استان اصفهان، دومین دوره آموزش حفظ قرآن کریم همراه با مفاهیم را در ۶۰۰ ساعت آموزشی با حضور اساتید مجرب برگزار می‌کند. نخستین دوره حفظ کل که چند سال پیش در مهد قرآن برپا شد، در قالب ۸۰۰ ساعت ارائه شد که پس از پایان دوره، ۳۰ نفر از بانوان و آقایان حافظ کل قرآن کریم شدند.

متقی مسئول مراکز قرآن و عترت مهدقرآن کریم و ولایت اصفهان گفت: افرادی که در این دوره می‌توانند شرکت کنند باید دارای شرایطی مانند داشتن حداقل مدرک تحصیلی سیکل، تسلط بر روخوانی و روان‌خوانی، تکمیل فرم تعهدنامه و پرداخت شهریه، حداقل سن ۱۸ و حداکثر ۴۵ سال است.

این دوره که به درخواست علاقه‌مندان به صورت فشرده در دی ماه برپا می‌شود، دارای مزایایی مانند کوتاه بودن مدت زمان دوره نسبت به سایر دوره‌های حفظ کلام‌الله مجید، برگزاری جلسات تثبیت دوره‌ای به‌صورت رایگان، ارائه نکات ترجمه، مفاهیم، تفسیر به صورت مختصر و کاربردی و ... است.

این دوره در قالب ۳۰ ترم، شامل آموزش و تدریس حفظ و مفاهیم قرآن در ۶۰۰ ساعت آموزشی است. هر ترم شامل ۱۰ جلسه آموزشی حفظ، یک جلسه تثبیت و یک جلسه آزمون (شفاهی و کتبی) است. برگزاری این دوره به‌صورت سه جلسه در هفته است، که هر جلسه شامل تدریس دو صفحه از کلام‌الله مجید همراه با بیان نکات ترجمه، مفاهیم و تفسیر و مرور محفوظات است.

یادآور می‌شود، ثبت‌نام این دوره آغاز شده و تا دی ماه ادامه دارد. علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۳۱۳۴۴۷۸۱۶۷ و ۰۳۱۳۲۲۶۲۷۶۵ تماس و یا به نشانی اصفهان، خیابان ابن سینا، قبل از کوچه ۳۷، جنب فضای سبز مراجعه کنند.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جلال شرفی پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۰۴:۳۹
0
0
سلام.توروخدا،التماس دعای ویژهءبنده رو در اولویت قرار بدهید. سپاس.
captcha