کتاب‌خوانی به سبک چهره‌ها در کتابخانه ملی
کد خبر: 3858089
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴

کتاب‌خوانی به سبک چهره‌ها در کتابخانه ملی

گروه ادب ــ برنامه «چهره‌ها چگونه کتاب می‌خوانند؟» در ادامه ویژه‌برنامه‌های سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران به مناسبت بیست‌وهفتمین دوره هفته کتاب با حضور چهره‌های مشهور برگزار می‌شود.

کتاب‌خوانی به سبک چهره‌ها در کتابخانه ملی

به گزارش ایکنا، به نقل از سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، به نقل از در ادامه ویژه‌برنامه‌های سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران به مناسبت بیست‌وهفتمین هفته کتاب و کتابخوانی (۲۴ تا ۳۰ آبان) برنامه چهره‌خوانی با حضور شخصیت‌های مشهور و شناخته شده برگزار می‌شود.

از آنجا که کتابخوانی به اندازه خود کتاب از اهمیت برخوردار است؛ کتابخانه ملی در نظر دارد در برنامه چهره‌خوانی با حضور شخصیت‌های محبوب درعرصه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی نشان دهد چهره‌ها چگونه کتاب می‌خوانند. از جمله چهره‌هایی که در این برنامه حضور دارند اکبر ثبوت، محمد صالح علاء، مسعود فروتن و مجتبی جباری هستند.

دراین برنامه چهره‌های مشهوری انتخاب می‌شوند که هر یک سبک‌های کتاب خواندن مختلف دارند و شاید برای مردم و مخاطبان خاص این چهره‌ها جالب باشد که یک ورزشکار، نویسنده یا چهره سیاسی – اجتماعی چگونه کتاب می‌خواند و در این باره از چه روش‌هایی استفاده می‌کند. این برنامه امروز (سه شنبه ۲۸ آبان ۹۸ ) ساعت ۱۵ در مرکز همایش‌های سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، سالن فرهنگ برگزار می‌شود.

بیست و هفتمین دوره هفته‌ کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار حال خوش خواندن از ۲۳ آبان در سراسر کشور آغاز شده است و تا ۳۰ آبان ادامه دارد. امسال بیش از ۷۰ سازمان و نهاد مختلف در اجرای برنامه های هفته کتاب مشارکت دارند. این رویداد فرهنگی از چهارشنبه (۲۲ آبان) در یزد افتتاح شد و ایام هفته به این اسمی نامگذاری شده‌اند: چهارشنبه؛ کتاب و پایتخت کتاب ایران، پنجشنبه؛ کتابخانه، کانون فرهنگی محله، جمعه؛ کتاب معجزه پیامبر (ص)، شنبه؛ وقف کتاب، ترویج کتابخوانی، یکشنبه؛ مدرسه کتاب‌محور، دانش‌آموز کتابخوان، دوشنبه؛ کودک، کتاب‌، آینده، سه‌شنبه؛ کتاب مبنای تمدن، چهارشنبه ۲۹ آبان‌؛ کتاب، رسانه و فضای مجازی و پنجشنبه؛ کتابفروشی پاتوق فرهنگی.

انتهای پیام
captcha