برگزاری جشنواره تئاتر استانی کردستان به هفته آینده موکول شد
کد خبر: 3857954
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶

برگزاری جشنواره تئاتر استانی کردستان به هفته آینده موکول شد

گروه فرهنگی ــ برگزاری سی‌امین جشنواره تئاتر استانی کردستان که قرار بود امروز، ۲۷ آبان ماه برگزار شود، به دلیل آماده نشدن شرایط لازم به هفته آینده موکول شد.

شهرام میرزایی، دبیر سی‌امین جشنواره تئاتر استانی کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، با اشاره به برگزاری سی‌امین جشنواره تئاتر استانی کردستان اظهار کرد: بدلیل مهیا نشدن شرایط لازم برای برگزاری تصمیم گرفته شد تاریخ برگزاری آن به چهارم تا هفتم آذرماه سال جاری تغییر کند.

وی افزود: براساس آمارهای گذشته برگزاری سی‌امین جشنواره تئاتر استانی کردستان با ارسال 21 اثر بیشترین استقبال را نسبت به دوره‌های گذشته داشته است.

دبیر سی‌امین جشنواره تئاتر استانی کردستان از رشد ۵۰ درصدی آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره تئاتر استانی کردستان خبر داد و بیان کرد: شهرستان سنندج با ارسال ۹ اثر بیشترین و شهرستان‌های بانه و مریوان هر کدام با یک اثر کمترین مشارکت را در این جشنواره داشتند.

وی بیان کرد: مضامین دینی متکی بر خلاقیت و نوآوری، پرداختن به موضوعات اجتماعی و احیای نمایش‌های آیینی و سنتی در اولویت پذیرش اثر قرار دارند.

میرزایی یادآور شد: کشف و شناسایی استعدادهای موثر در پیشرفت تئاتر حمایت از گروه‌های نمایشی برای تولید آثار ارزشمند و اجرای عمومی در سطح استان تعامل و همفکری هنرمندان جوان و پیشکسوت از اهداف برگزاری سی‌امین دوره جشنواره تئاتر استان کردستان است.

انتهای پیام
captcha