خالق تصمیم کبری تجلیل می‌شود
کد خبر: 3857939
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶
انتشارات مدرسه برگزار می‌کند؛

خالق تصمیم کبری تجلیل می‌شود

گروه ادب ــ در نخستین جشن «سپاس دوست» همزمان با هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از عبدالرحمن صفار‌پور خالق درس «تصمیم کبری» تجلیل می‌شود.

خالق تصمیم کبری تجلیل می‌شودبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی و امور رسانه‌ای انتشارات مدرسه، مراسم نکوداشت عبدالرحمن صفارپور روز سه‌شنبه، ۲۸ آبان در سالن فردوسی واقع در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می‌شود. در این مراسم حمیدرضا شاه‌آبادی نویسنده و مدیر عامل انتشارات مدرسه، مسعود فیاضی مدیر کل دفتر انتشارات و فناوری آموزشی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی و حسن ملکی معاون طراحی و تولید بسته‌های یادگیری سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی سخنرانی می‌کنند.

صفارپور مؤلف کتاب‌های آموزشی و کمک آموزشی است. وی دی ماه ۱۳۲۱ در دزفول به دنیا آمد و از سن شش سالگی به مدرسه رفت و در رشته ریاضی دیپلم گرفت. به گفته خودش «سر کلاس درس بسیار سؤال می‌پرسید و دلش می‌خواست پزشک شود، اما حادثه‌ای او را به معلمی کشاند و از سال ۱۳۴۹ تاکنون معلم بوده و شغلش را بسیار دوست دارد. او کتاب‌های زیادی در مورد مهارت زبان‌آموزی نوشته است».

صفارپور اولین بار در روستایی واقع در شهر ری به استخدام آموزش و پرورش در آمده و در سال ۱۳۴۹ لیسانس گرفته است. او بیش از دویست عنوان کتاب دارد که بسیاری از آن‌ها در انتشارات مدرسه به چاپ رسیده و همچنین کار خطاطی اغلب آثارش را محمد احصایی به عهده داشته است.

جشن سپاس دوست ساعت ۱۴ تا ۱۶ در سالن فردوسی خانه اندیشمندان به آدرس خیابان نجات الهی (ویلا)، نبش خیابان ورشو، پلاک ۲ برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha