توصیه‌های ستاد اجرایی آزمون سراسری قرآن به متقاضیان
کد خبر: 3857847
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳

توصیه‌های ستاد اجرایی آزمون سراسری قرآن به متقاضیان

گروه مسابقات ــ ستاد اجرایی هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت، دو اطلاعیه خطاب به متقاضیان حضور در این آزمون صادر کرد و در آن بر حذف آزمون شفاهی تأکید شده است.

توصیه‌های ستاد اجرایی آزمون سراسری قرآن به متقاضیان

به گزارش ایکنا؛ در حالی که ثبت نام برای حضور در هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت از روز 25 آبان‌ماه آغاز شده است، ستاد اجرایی این آزمون، تاکنون دو اطلاعیه برای علاقه‌مندان صادر کرده است.

در اطلاعیه شماره یک ستاد اجرایی آزمون سراسری قرآن و عترت به برگزاری صرف آزمون به صورت کتبی و الکترونیکی بدون محدودیت سنی تأکید شده است. در بخشی از این اطلاعیه آمده است: «برای آزمون شفاهی، ثبت‌نامی صورت نمی‌گیرد. لذا شرکت‌کنندگان با توجه به توانایی خویش در پاسخ‌گویی به سؤالات چهارگزینه‌‌ای، اقدام به ثبت‌نام در آزمون کنند. آزمون رشته الکترونیک روخوانی در قالب ارسال فایل صوتی در سامانه انجام می‌شود».

بر اساس گزارش ایکنا در اطلاعیه شماره دو ستاد اجرایی آزمون سراسری قرآن و عترت نیز از متقاضیان حضور در آزمون خواسته شده تا نسبت به تکمیل و رفع نواقص و بخش مربوط به خود در سامانه آزمون اقدام کنند.

همچنین در این اطلاعیه از متقاضیان خواسته شده است تا اطلاعات خود را به‌روزرسانی کنند. مهم‌ترین مواردی که لازم است در سامانه به‌روزرسانی شود، شامل تصویر پروانه فعالیت تمدید شده،‌ نشانی و شماره تلفن مؤسسه(در صورت تغییر) و شماره حساب(شبا) به نام مؤسسه(شماره حساب حقوقی و نه حقیقی) اعلام شده است.

با گذشت دو روز از آغاز ثبت نام در آزمون سراسری قرآن و عترت، نزدیک به دو هزار نفر در آن ثبت نام کرده‌اند و آخرین مهلت ثبت نام نیز 15 آذرماه سال جاری اعلام شده است.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha