طرح تربیت مربی صحیفه سجادیه در سراسر کشور اجرا می‌شود
کد خبر: 3857722
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲

طرح تربیت مربی صحیفه سجادیه در سراسر کشور اجرا می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ طرح تربیت مربی صحیفه سجادیه در قالب نهمین دوره تربیت مربی صحیفه سجادیه در سراسر کشور اجرا می‌شود.

مهدی قاسمی، مدیر مجمع خیرین قرآن استان اصفهان در گفت‌وگو با ایکنا گفت: بنیاد صحیفه سجادیه اصفهان، به منظور ترویج فرهنگ  بهره‌گیری از صحیفه سجادیه و آشنایی با این کتاب ارزشمند، هفدهمین دوره مسابقات کشوری احسن الحدیث و نهمین دوره تربیت مربی صحیفه سجادیه را برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: بنیاد صحیفه سجادیه در نظر دارد مسابقات و دوره‌های آموزشی حضوری و غیر حضوری را با بهره‌مندی از آثار ارزشمند علما و اساتید مجرب برگزار کند. همچنین این دوره از مسابقات ویژه مربیان ارشد و فعالان قرآنی از سراسر کشوراست که از هر شهرستان حداکثر دو نفر می‌توانند، شرکت کنند.

قاسمی تصریح کرد: هفدهمین دوره مسابقات کشوری احسن الحدیث در چهار دوره با چهار منبع مختلف برگزار می‌شود که دوره اول از سه قسمت جلد یک کتاب «شکوه نیایش» تألیف محمدعلی انصاری نگاشته شده است و شامل شرح دعای اول تا چهارم صحیفه است.

مدیرمجمع خیرین قرآنی اصفهان بیان کرد: پس از پایان دوره غیر حضوری که دو سال طول خواهد کشید دوره‌های حضوری در استان اصفهان، قم و مشهد برگزار می‌شود. آغاز دوره اول از 25 آبان ماه و آزمون مرحله نخست این دوره در روز یکشنبه 6 بهمن ماه سال جاری است.

قاسمی گفت: مجمع خیرین قرآنی در برگزاری دوره‌های تربیت مربی قرآن، تاکنون جلسات آموزشی بسیاری برای مربیان و مدیران استان‌های مختلف داشته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 03135676859 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
captcha