نخستین مسابقات قرآن بانوان منطقه ۱۵ تهران برپا شد
کد خبر: 3857454
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸

نخستین مسابقات قرآن بانوان منطقه ۱۵ تهران برپا شد

گروه مسابقات ــ نخستین دوره مسابقات قرآن ویژه بانوان ساکن در منطقه ۱۵ شهرداری تهران با حضور 182 نفر در سرای محله کیانشهر برپا شد.

به گزارش ایکنا؛ نخستین دوره مسابقات قرآن بانوان منطقه 15 شهر تهران با هدف ترویج، ترغیب و تشویق جامعه به فرهنگ و معارف قرآن کریم و همچنین تحقق و پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن کریم برگزار شد.

مسابقات قرآن در روز جمعه 10 آبان‌ماه به صورت یک روزه در سرای محله کیانشهر شمالی با حضور 182 نفر در هشت رشته حفظ کل، سه جزء، پنج جزء، 10، 15 و 20 جزء ویژه بزرگسالان و یک جزء و 20 سوره (ناس تا تین) ویژه خردسالان برپا شد.

تبلیغات مسابقات قرآن بانوان منطقه 15 از طریق شبکه‌های اجتماعی و فضاهای مجازی، همچنین تبلیغات شهری در سطح منطقه انجام شد.

اروجلو، دبیر اولین دوره مسابقات قرآنی بانوان منطقه 15 تصریح کرد: این دوره از مسابقات با همکاری خانه قرآن و عترت محله کیانشهر برپا شد. در برگزاری این دوره از مسابقات، بیش از چهار جلسه با متولیان برپا و نقاط قوت و ضعف مسابقات بررسی شد. همچنین طی برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در گام بعدی، شاهد مسابقات قرآن ویژه آقایان منطقه 15 هستیم.

وی افزود: با توجه به ظرفیت بالایی که در منطقه وجود دارد، استقبال خوبی از سوی بانوان حافظ قرآن صورت گرفت که در مراسم اختتامیه که مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص) برگزار شد، 29 نفر تجلیل شدند. مراسم اختتامیه با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین احسان بی‌آزارتهرانی به عنوان سخنران، سردار بیات، مشاور عالی شهرداری تهران، سردار ملکی، دبیر یادواره شهدای کشور، اعضای شورایاری محله کیانشهر و با اجرای مهدی‌زاده، قاری قرآن، هم‌خوانی گروه محراب و شعرخوانی احمد بابایی و مولودی‌خوانی رضا احمدی برپا شد.

انتهای پیام
captcha