مسابقات زمینه شناسایی استعدادهای قرآنی را فراهم می‌کند
کد خبر: 3857365
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۲

مسابقات زمینه شناسایی استعدادهای قرآنی را فراهم می‌کند

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس اداره عقیدتی – سیاسی سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح با اشاره به اهمیت برگزاری مسابقات قرآنی، گفت: مسابقات زمینه شناسایی استعدادهای قرآنی را فراهم می‌کند.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام علی‌اصغر مؤمنی، رئیس اداره عقیدتی – سیاسی سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح امروز، 24 آبان در اختتامیه یازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه خانواده‌های وزارت دفاع در منطقه غرب و جنوب غرب کشور در مجتمع بعثت شهر کرمانشاه با بیان اینکه استعدادهای قرآنی در حوزه‌های مختلف باید شناسایی و زمینه شکوفایی استعدادها باید فراهم شود، اظهار کرد: در قرآن‌کریم برنامه زندگی انسان نهفته است و عمل به قرآن و انتخاب سبک زندگی قرآنی بالاترین مرتبه انس با قرآن است.
وی افزود: امروز انحرافات، معضلات و آسیب‌های جامعه به سبب دوری از سبک زندگی اسلامی و قرآنی است و انس گرفتن با قرآن جامعه را از آسیب‌ها و انحرافات دور نگاه می‌دارد و این مهم لزوم توجه بیشتر به قرآن و انس با قرآن را نشان می‌دهد.
حجت‌الاسلام مؤمنی درادامه با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره از مسابقات قرآن‌کریم خانواده‌های وزارت دفاع در منطقه غرب و جنوب غرب کشور تصریح کرد: در این دوره از مسابقات و در مرحله نیمه نهایی آن 185 متسابق از استان‌های کرمانشاه، همدان، کردستان، لرستان، خوزستان و ایلام با یکدیگر به رقابت پرداختند.
وی بیان کرد: این مسابقه در سطح 10 سازمان بزرگ وزارت دفاع برگزار شد و شرکت‌کنندگان در دو مرحله مقدماتی و نیمه نهایی شرکت داشتند که نفرات برگزیده به مرحله پایانی راه خواهند یافت.
رئیس اداره عقیدتی – سیاسی سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح گفت: وزارت دفاع در حوزه قرآن استعدادهای خوبی دارد که نسبت به شکوفایی این استعدادها باید تلاش کرد.
حجت‌الاسلام مؤمنی در پایان تصریح کرد: مسابقات زمینه شناسایی استعدادهای قرآنی را فراهم می‌کند.

انتهای پیام
captcha