برخورد قوه قضاییه با مفسدان، امیدواری مردم را افزایش داده است
کد خبر: 3857348
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱

برخورد قوه قضاییه با مفسدان، امیدواری مردم را افزایش داده است

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه زنجان به برخورد با مفسدان تأکید کرد و گفت: اقدام قاطع دستگاه قضایی امیدواری در جامعه را افزایش داده است.

برخورد قوه قضاییه با مفسدان، امیدواری مردم را افزایش داده استبه گزارش ایکنا از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، اظهار کرد: اگر فساد اقتصادی در جامعه زیاد شود، این موضوع نارضایتی مردم را در بر دارد و مردم احساس می‌کنند عدالت رعایت نمی‌شود‌.

این مسئول به برخورد قضایی و قاطع با مخلان اقتصادی تأکید کرد و گفت: برخورد با مفسدان امیدواری در جامعه را افزایش می‌دهد و آن ها را به نظام خوشبین می‌کند و این نکته بسیار حائز اهمیت است.

امام جمعه زنجان، توانمندسازی واحدهای تولیدی، بازگرداندن هزاران هکتار از اراضی که غصب و تصرف شده بود، برگرداندن میلیاردها تومان فرار مالیاتی به مسیر اصلی و مبارزه با مفسدان اقتصادی دانه‌درشت‌ها، فساد، رانت و تبعض را از جمله اقدامات مؤثر قوه قضائیه عنوان کرد.

وی به ۲۶ آبان، روز کتاب و کتابخوانی اشاره کرد و گفت: در این ارتباط نیز رهبری نگرانی و دغدغه خود را اعلام کردند و به این مهم اشاره داشتند که امروز کتاب‌خوانی و علم‌آموزی، نه تنها یک وظیفه ملی بلکه واجب دینی محسوب می‌شود و برای یک ملت خسارتی بزرگ است که افراد آن با کتاب و کتاب‌خوانی سروکار نداشته باشند.

خاتمی به لزوم بهره‌گیری از الگو، منش و زندگانی پیامبر اکرم(ص) تأکید کرد و گفت: بهره‌گیری از روش و شیوه زندگانی ایشان می‌تواند در زندگی تک‌تک افراد نتیجه مثبتی به همراه داشته باشد.

انتهای پیام
captcha