شهیده «زهرا دقیقی» بانویی در تراز هزاره سوم است
کد خبر: 3857108
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۹

شهیده «زهرا دقیقی» بانویی در تراز هزاره سوم است

گروه اجتماعی ــ امام جمعه موقت تهران شهیده زهرا دقیقی را نماد بانوی تراز هزاره سوم دانست و تصریح کرد: این شهیده گرانقدر مومنی عالمه و عفیفه بود که در میدان مجاهدت تلاش فراوان کرد و گوهر نابی برای ایران اسلامی به‌شمار می‌رود.

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج‌علی‌اکبری،‌ امام جمعه موقت تهران امروز، 22 آبان‌ماه در مراسم سالگرد نخستین طلبه بسیج صالحین کشور،‌ شهیده «زهرا دقیقی» که در مسجد جامع شهرستان فومن برگزارشد، اظهار کرد: حضور مقام معظم رهبری در ایران اسلامی یک آیت بحق است که کارگزاران نظام پیروی از رهنمودهای  رهبری را همواره باید در دستور کار خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه جامعه اسلامی از عالم گرانقدر حضرت آیت‌الله بهجت فومنی(ره) بهره فراوان می‌گیرد، افزود: حضور در مراسم شهیده زهرا دقیقی سبب ارج و ارتقای معنویت در نزد خداوند متعال است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با تاکید بر اینکه انسان مومن در سلوک ایمانی خود می‌تواند گام به گام به مرحله قرب الهی برسد،‌ گفت: ایمان به عمل مومن کیفیت می‌دهد و عمل در کوره ایمان پرورش می‌یابد.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه جاهلیت در دوران مدرن با بی‌عفتی و بی‌حیایی زنان نمود پیدا می‌کند، متذکر شد:‌ نگاه ابزاری به زن در دنیای غرب نمونه بارز انحطاط اخلاقی است.

وی شهیده زهرا دقیقی را نماد بانوی تراز هزاره سوم دانست و تصریح کرد: این شهیده گرانقدر مومنی عالمه و عفیفه بود که در میدان مجاهدت تلاش فراوان کرد و گوهر نابی برای ایران اسلامی بشمار می‌رود.

حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری بانوان مجاهد در سیره فاطمه زهرا(س) را طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب لشکر فرشتگان دانست و خاطرنشان کرد:‌ الگوگیری از این بانوان نه تنها برای جامعه اسلامی، بلکه برای سعادت همه بانوان بشریت رهنمود بزرگی خواهد بود.

انتهای پیام
captcha