شهادت فرمانده میدانی جنبش جهاد در دومین روز حملات اسرائیل به غزه
کد خبر: 3856871
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶

شهادت فرمانده میدانی جنبش جهاد در دومین روز حملات اسرائیل به غزه

گروه بین‌الملل ــ گردان‌های قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی اعلام کرد که در اثر حملات ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل، «خالد فراج» ۳۸ ساله یکی از فرمانده میدانی این گردان در نوار غزه به شهادت رسیده است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه خبری عربی 21، وزارت بهداشت فلسطین از شهادت «خالد معوض محمد» 35 ساله و «علاء اشتیوی» 32 ساله، بامداد امروز چهارشنبه 22 آبان ماه در نوار غزه و در اثر حملات اسرائیل به این منطقه خبر داد.

در بیانیه وزارت بهداشت فلسطین آمده است، حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه که از صبح روز گذشته سه شنبه 21 آبان ماه در پی ترور سلیم ابوالعطاء از فرماندهان گردان‌های قدس و همسرش تشدید شده، 12 شهید و 45 زخمی بر جای گذاشته است.

گردان‌های قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی نیز اعلام کرد: «خالد فراج» 38 ساله یکی از فرمانده میدانی این گردان در نوار غزه به شهادت رسیده است.

جنگنده‌های رژیم اشغالگر همچنین منزل یکی از فرماندهان گردان‌های قدس در شهر رفح جنوب نوار غزه را بمباران کردند.

در مقابل مقاومت فلسطین نیز با شلیک 250 موشک به سوی شهرک‌های صهیونیست‌نشین در مرز نوار غزه به این حملات پاسخ دادند که موجب به صدا در آمدن آژیر خطر تعطیلی مؤسسات آموزشی در این شهرک‌ها شد. دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی فلسطینی در نوار غزه نیز در اثر حملات رژیم صهیونیستی به این منطقه تعطیل است.

 
یادآور می‌شود؛ منزل ابوسلیم، بامداد روز گذشته، 21 مردادماه، از سوی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفت و در این حمله، فرمانده گردان‌های قدس و همسرش به شهادت رسیدند و دو فرزند وی نیز به شدت زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.

انتهای پیام
captcha