تامین هزینه درمان بیماران صعب‌العلاج نیازمند کمک خیران است
کد خبر: 3856756
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۵

تامین هزینه درمان بیماران صعب‌العلاج نیازمند کمک خیران است

گروه اجتماعی- معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به حمایت کمیته امداد استان اردبیل از ۴۱۰ بیمار صعب‌العلاج و سرطانی، گفت: تامین هزینه درمان بیماران صعب‌العلاج نیازمند کمک خیران است.

تامین هزینه درمان بیماران صعب‌العلاج نیازمند کمک خیران استبه گزارش ایکنا از اردبیل، علیرضا حسین‌نژاد، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل، عصر امروز، 21 آبان‌ماه در جلسه بررسی روند حمایت از بیماران نیازمند در اردبیل، با اشاره به حمایت کمیته امداد استان اردبیل از ۴۱۰ بیمار صعب‌العلاج و سرطانی، اظهار کرد: ارائه خدمات درمانی و دارویی به بیماران صعب‌العلاج و زمین‌گیر امری ضروری است که با یاری خیران تلاش داریم بخشی از هزینه‌های آن‌ها را تأمین کنیم.

وی با بیان اینکه بیش از ۸۰۰ میلیون تومان در هفت ماهه سال‌جاری برای یاری‌رسانی به بیماران صعب‌العلاج و سرطانی هزینه پرداخت شده است، افزود: پرداخت هزینه‌های دارویی، آزمایشگاه، بستری و تهیه لوازم پزشکی از جمله فعالیت‌های کمیته امداد استان اردبیل برای رفع مشکلات درمانی بیماران صعب‌العلاج و سرطانی است.

حسین‌نژاد بیان کرد: ۳۰ درصد از اعتبارات درمانی کمیته امداد استان اردبیل در سال‌جاری برای بیماران صعب‌العلاج و سرطانی تخصیص یافته است و بیماران صعب‌العلاج و سرطانی نسبت به سایر بیماران تحت حمایت شرایط ویژه‌تری دارند که با به کارگیری تمهیدات لازم می‌کوشیم هزینه‌های درمانی آن‌ها را کاهش دهیم.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل به خدمات پزشکان نیکوکار و درمانگاه‌های طرف قرارداد با این نهاد اشاره کرد و گفت: بسیاری از خدمات پزشکان خیر و مراکز درمانی طرف قرارداد به صورت رایگان و یا با تخفیفات ویژه به بیماران تحت حمایت ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه کمیته امداد تلاش دارد با ارائه خدمات گسترده درمانی به بیماران صعب‌العلاج و سرطانی مشکلات اساسی آن‌ها را برطرف کند تا علاوه بر تحمل درد و رنج بیماری، متحمل سایر مسائل زندگی نشوند، افزود: از آنجا که هزینه‌های درمان، به ویژه فرانشیز بیماران خاص و صعب‌العلاج بسیار بالاست از مردم خیر و نیکوکار استان اردبیل خواستاریم تا بیش از پیش کمیته امداد را در تأمین هزینه‌های درمانی این بیماران تحت حمایت یاری کنند.

حسین‌نژاد گفت: معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان با بیان اینکه خیران می‌توانند به منظور رفع مشکلات درمانی و دارویی بیماران تحت حمایت در قالب «طرح شفا» کمک‌های خود را در اختیار آن‌ها قرار دهند که مشارکت هر چه بیشتر نیکوکاران در این طرح می‌تواند روند رسیدگی به امور بیماران را تسریع داده و موجب بهبودی و سلامتی آن‌ها شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل با اعلام اینکه خیران ۴۰۰ میلیون تومان در قالب «طرح شفا» در هفت ماهه سالجاری به بیماران تحت حمایت کمک کرده‌اند، افزود: امید است با افزایش کمک‌های خیران و توسعه همکاری‌های پزشکان خیر و مراکز درمانی بتوانیم بخش قابل توجهی از نیاز‌های ضروری بیماران صعب‌العلاج و سرطانی را برطرف کنیم.

انتهای پیام
captcha