حمله هوایی 50 موشک از غزه به سمت اسرائیل
کد خبر: 3856663
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶

حمله هوایی 50 موشک از غزه به سمت اسرائیل

کانون خبرنگاران نبأ ــ‌ ارتش رژیم صهیونیستی امروز سه‌شنبه اعلام کرد که حدود 50 فروند موشک از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی شلیک شده است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ به نقل از خبرگزاری آناتولی، ارتش اسرائیل صبح امروز سه‌شنبه، 21 آبان‌ماه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که دست‌کم 50 فروند موشک از غزه به این کشور پرتاب شده که در این میان 20 موشک  از سوی پدافند قبه آهنین منهدم شده است.

بر اساس گزارش شبکه 12 سازمان رادیو و تلویزیون اسرائیل، نظامیان حضور خود در مرز غزه را گسترش داده‌اند. بر اثر سقوط موشک در شهر «غان یفنه» مرکز این کشور 4 نفر زخمی شده‌اند.

خبرگزاری آناتولی همچنین گزارش داد که 29 نفر بر اثر سقوط خمپاره‌های شلیک شده از نوار غزه به سمت اسرائيل زخمی شده‌اند.

رتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در عملیات ارتش و سرویس‌های امنیتی یک ساختمان در غزه هدف قرار گرفت که بهاء أبو العطا، یکی از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی و همسر وی در آن حضور داشت.

گردان‌های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی با تأیید خبر شهادت ابوالعطاء، رژیم صهیونیستی را تهدید کردند که از این رژیم انتقام خواهند گرفت.

همچنین در تروری دیگر که همزمان با ترور اول انجام شد، منزل «اکرم العجوری»، از سران جنبش حماس در محله «المزه» دمشق در نزدیکی سفارت لبنان هدف حمله رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

خبرگزاری رسمی سوریه(سانا) گزارش کرد، این حمله به شهادت «معاذ العجوری» پسر اکرم و شخصی دیگر به نام «عبدالله یوسف حسن» منجر شد. اکرم العجوری نیز به همراه نوه خود (دختر معاذ) و 9 نفر دیگر مجروح شد و رژیم صهیونیستی در حذف او ناکام ماند.

انتهای پیام
captcha