نمایشگاه هنرهای تجسمی نفس‌المطمئنه برگزار می‌شود
کد خبر: 3856634
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷

نمایشگاه هنرهای تجسمی نفس‌المطمئنه برگزار می‌شود

گروه هنر ــ آثار قرآنی با محوریت سوره مبارکه فجر در نمایشگاه هنرهای تجسمی نفس‌المطمئنه از سوی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور برگزار می‌شود.

نمایشگاه هنرهای تجسمی نفس المطمئنه برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا، نمایشگاه هنر‌های تجسمی با عنوان «نفس المطمئنه» با محوریت سوره مبارکه فجر به مناسبت هفته وحدت و هفته قرآن و عترت دانشگاه‌ها و به همت سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور روز شنبه ۲۵ آبان‌ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۸ در نگارخانه آیه دانشگاه سوره آغاز می‌شود.

در این نمایشگاه ۵۰ اثر در رشته‎‌های نقاشی، خوشنویسی، نقاشی‌خط، عکس، لوگوتایپ و پوستر از اساتید، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی به نمایش در می‌آید.

یادآور می‌شود فراخوان این نمایشگاه شهریورماه امسال از سوی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور منتشر شد و در طول مهلت ارسال آثار، بیش از ۲۰۰ اثر به دبیرخانه این نمایشگاه ارسال و پس از داوری ۵۰ اثر به بخش نمایش راه پیدا کرد.

علاقه‌مندان جهت بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا تاریح ۲۹ آبان‌ماه از ساعت ۹ تا ۱۶ به نشانی تهران، خیابان آزادی، بین خوش و آذربایجان، نبش کوچه کامیاران، دانشگاه سوره، نگارخانه آیه مراجعه کنند. 
انتهای پیام
captcha