تلاوت «داود کریمی» در بیست و یکمین کرسی تلاوت مسجد امام حسین(ع) اسلامشهر + عکس
کد خبر: 3856353
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۵

تلاوت «داود کریمی» در بیست و یکمین کرسی تلاوت مسجد امام حسین(ع) اسلامشهر + عکس

گروه جلسات و محافل ــ بیست و یکمین کرسی تلاوت قرآن شهرستان اسلامشهر شامگاه 19 آبان‌ماه، در مسجد امام حسین(ع) این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایکنا؛ همزمان با ایام میلاد باسعادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)، بیست و یکمین محفل قرآنی مسجد امام حسین(ع) شهرستان اسلامشهر که به همت معاونت فرهنگی دادگستری استان تهران و شورای توسعه فرهنگ قرآنی این شهرستان راه‌اندازی شده، به یاد شهید کرامت کامران برگزار شد.
در این محفل قرآنی که با حضور مسئولان شهرستان اسلامشهر برپا شد، ابتدا محمدجواد واحدی، قاری نوجوان اسلامشهری به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید پرداخت و در ادامه نیز برنامه قرائت زندگینامه شهید نصرت‌الله افلاکی از سوی حمید رحیمی، مجری برنامه و قاری ممتاز قرآن کریم اجرا شد.
همچنین، در ادامه و پس از اجرای برنامه ابتهال از سوی حمید رحیمی، داود کریمی، قاری ممتاز قرآن کریم، به تلاوت آیات الهی قرآن کریم پرداخت که با استقبال فراوان حضار نیز روبه‌رو شد. همچنین، در بخش بعدی این محفل قرآنی نیز برنامه همخوانی قرآن از سوی حمید رحیمی، مجری برنامه و همراهی جمع اجرا شد.
اجرای برنامه قرعه‌کشی حضوری بین منتخبان هشتمین مسابقه تلگرامی در صحن مسجد، اهدای جوایز این مسابقه و نیز برنامه تجلیل از همسر و فرزند شهید افلاکی که با حضور مسئولان شهرستان اسلامشهر برگزار شد، از دیگر برنامه‌های این محفل قرآنی بود.

انتهای پیام
captcha