برپایی هفتمین محفل قرآنی با حضور «حامد علیزاده»
کد خبر: 3856045
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶

برپایی هفتمین محفل قرآنی با حضور «حامد علیزاده»

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ محفل انس با قرآن با حضور «حامد علیزاده» قاری بین‌المللی و اجرای برنامه‌های مختلف 21 آبان‌ماه در تبریز برپا می‌شود.

برپایی هفتمین محفل معنوی قرآن با حضور «حامد علیزاده»پویا منفرد‌خطیبی، حافظ کل قرآن کریم و مدیر مؤسسه دارالقرآن سابقون تبریز در گفت‌وگو با ایکنا گفت: دارالقرآن السابقون از سال 1393 فعالیت خود را آغاز کرده و به برپایی کرسی‌های اذان‌گاهی و محافل قرآنی با حضور قاریان و حافظان ممتاز پرداخته است.

وی ادامه داد: این مؤسسه در طول سال دو محفل قرآنی با حضور اساتید ممتاز برپا، همچنین طی برنامه‌ای این مرکز به صورت ماهانه کرسی‌های تلاوت را در سطح استان و مساجد برگزار می‌کند.

این حافظ قرآن با اشاره به اینکه به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) محفلی فردا، سه‌شنبه 21 آبان ماه برگزار می‌شود، افزود: این محفل یادبود شهید وحید فرهنگی‌والا و شهید محمد‌رضا جلالی است که در حاشیه این مراسم از پدران این شهیدان تجلیل می‌شود.

خطیبی افزود: هفتمین محفل انس با قرآن و عترت با اجرای حامد علیزاده، نفر اول مسابقات بین‌المللی مالزی، وحید حسن‌زاده، قاری ممتاز استان آذربایجان شرقی همراه است. همچنین حورا شمشیری، حافظ نونهال مؤسسه و گروه تواشیح بین‌المللی معارج برای حاضران اجرای برنامه خواهند داشت. اجرای مراسم نیز برعهده مهدی محمد‌زاده، مبتهل و قاری قرآن است.

وی خاطرنشان کرد: این مراسم بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام موسی بن جعفر(ع) واقع در تبریز، شهرک رازی، بالاتر از میدان رسالت، نرسیده به بوستان قرآن برگزارمی‌شود.

انتهای پیام
captcha