خبر «منشی زن برای مدیران دولتی رسما ممنوع شد» فاقد منبع است
کد خبر: 3851894
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱

خبر «منشی زن برای مدیران دولتی رسما ممنوع شد» فاقد منبع است

گروه جامعه ــ معاونت امور زنان و خانواده اعلام کرد: خبر «منشی زن برای مدیران دولتی رسما ممنوع شد» که در روزنامه خراسان منتشر شده بود، فاقد منبع است.

به گزارش ایکنا به نقل از معاونت امور زنان و خانواده، در پی انتشار خبری از سوی روزنامه خراسان در مورد ابلاغیه‌ای مبنی بر ممنوعیت به کارگیری منشی زن برای مدیران دولتی، این معاونت اعلام کرد: در پی تماس‌های مکرر رسانه‌ها و مردم در این خصوص، روابط عمومی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده به رغم پیگیری‌ها، هیچگونه منبعی برای این خبر و مصداقی از آن را در دستگاه‌های دولتی پیدا نکرد. در تماس‌های مکرر با روزنامه خراسان نیز آن روزنامه حاضر به معرفی منبع خود نشد. البته براساس اصول اخلاقی و حرفه‌ای، رسانه‌ها باید پاسخگوی اخبار منتشره خود در مورد خبرهای دولتی باشند. 

یادآوری می‌شود: روزنامه خراسان متن زیر را منتشر کرد:

طبق ابلاغیه روزهای اخیر یک نهاد دولتی به مدیران زیرمجموعه خود در ستاد و ادارات استانی، تاکید شده حسب ابلاغیه‌های صورت گرفته از سوی نهادهای مهم کشوری در حوزه عفاف و حجاب و آغاز بازرسی از نحوه تحقق دستورات صادر شده در این خصوص، مخاطبان این دستور توجه داشته باشند مواردی چون تفکیک اتاق کار مردان و زنان در ادارات و استفاده نکردن از منشی خانم برای آقایان و بالعکس آن، از جمله موارد مهمی است که باید کاملا رعایت شود.

انتهای پیام
captcha