دانشگاه علوم پزشکی ایلام آماده ارائه خدمات به زائران اربعین است
کد خبر: 3843763
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۱
کریمیان:

دانشگاه علوم پزشکی ایلام آماده ارائه خدمات به زائران اربعین است

گروه اجتماعی ــ رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از آمادگی دانشگاه علوم پزشکی ایلام برای خدمات‌دهی به زائران اربعین حسینی خبر داد.

دانشگاه علوم پزشکی ایلام آماده ارائه خدمات به زائران اربعین است
به گزارش ایکنا از ایلام، محمد کریمیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام امروز 30 شهریور ماه در بازدید از مرز بین‌المللی مهران اظهار کرد: اربعین حسینی نمایشی عظیم از اقتدار جهان اسلام و مذهب تشیع است.
وی تصریح کرد: امسال دانشگاه علوم پزشکی ایلام در ایام تردد زائران اربعین حسینی با تمامی امکانات و تجهبزات به زائران در حوزه سلامت خدمت رسانی خواهد کرد.
کریمیان بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی ایلام همچون سالهای اخیر تمام تلاش خود را در جهت ارائه خدمات مناسب و در خور شان و منزلت زائران اربعین حسینی به کار خواهد گرفت.
وی گفت: اقدامات و فعالیتهای ارزنده‌ای در سطح استان در حوزه بهداشت و درمان توسط دانشگاه علوم پزشکی با حمایت مسئولان وزارت بهداشت و مسئولان ارشد استانی در جهت آمادگی برای ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین حسینی و تسهیل در خدمات دهی انجام شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام همچنین در دیدار با فرماندار شهرستان مهران ضمن تقدیر از توجه ویژه وی به حوزه بهداشت و درمان گفت: شهرستان مهران سرزمینی مقدس و دروازه ورود به عتبات عالیات است.
وی گفت: این شهرستان به عنوان نماینده استان ایلام و کشورمان در میزبانی از زائران اربعین حسینی؛ جایگاهی ویژه نزد مردم شریف ایران اسلامی دارد.
کریمیان عنوان کرد: ما در دانشگاه تمام امکانات و ظرفیت‌های موجود را در کنار سایر دستگاه‌ها و ارگان‌ها برای خدمت زائران به کار خواهیم گرفت.
اسد قاسمی، فرماندار شهرستان مهران ضمن خیر مقدم به رئیس دانشگاه علوم پزشکی و همراهان وی اظهار کرد: تکلیف سازمانی و شرعی همه ما به عنوان مسئولان نظام جمهوری اسلامی، خدمت شایسته به زائران اربعین حسینی است.
وی افزود: حوزه سلامت یکی از حوزه‌های مهمی است که در ایام تردد زائران اربعین حسینی باید ویژه تر از سایر عرصه ها مورد توجه قرار گیرد.
فرماندار مهران اظهار کرد: مسئولان و پرسنل خدوم به دانشگاه علوم پزشکی ایلام خوشبختانه با احساس مسئولیت در راه خدمت به زائران تلاشهای بی شائبه و شایسته‌ای به نمایش گذاشته اند که قابل تقدیر است.
انتهای پیام
captcha