بدهی ۱۵۲ میلیارد تومانی شهرداری خرم‎آباد
کد خبر: 3839012
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷

بدهی ۱۵۲ میلیارد تومانی شهرداری خرم‎آباد

گروه اجتماعی ــ رئیس شورای اسلامی خرم‌آباد از بدهی ۱۵۲ میلیارد تومانی شهرداری این شهر خبر داد و گفت: شهرداری خرم‎آباد از لحاظ نیرو بسیار سنگین است.

بدهی 152 میلیارد تومانی شهرداری خرم‎آبادبه گزارش ایکنا از لرستان، علی ماکنعلی، رئیس شورای اسلامی شهر خرم‎آباد امروز، دهم شهریور در جمع خبرنگاران با بیان این‌که شهرداری خرم‌آباد از لحاظ نیرو خیلی سنگین است، بیان کرد: با توجه به وضعیت شهرداری خرم‌آباد اضافه کردن نیرو به بدنه آن جایز نیست.

وی با رد شایعاتی مبنی‌ بر استخدام‌هایی با سفارش اعضای شورای شهر دوره پنجم، تأکید کرد: به سرپرست شهرداری خرم‌آباد اعلام کرده‌ایم اگر در این دوره‌‌ شورا یک نیرو بدون مجوز استخدام، جذب شده، آن‌ را اخراج کند.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با بیان این‌‌که متأسفانه در سا‌ل‌های گذشته استخدام‌های بدون ضابطه برای شهرداری مرکز استان مشکلات زیادی ایجاد کرده است، اضافه کرد: شهرداری خرم‌آباد در حال حاضر 152 میلیارد تومان بدهی دارد و جبران این مبلغ و اجرای پروژه‌های جدید به‌طور هم‌زمان کار سخت و زمان‌بری است.

ماکنعلی تأکید کرد: شهر خرم‌آباد شرایط ویژه‌ای دارد و باید از ظرفیت‌های آن در زمینه‌های مختلف بهره ببریم تا این شهر را مثل اسمش خرم و آباد کنیم.

انتهای پیام

captcha