جزئیات نشست مشترک نمایندگان با رئیس قوه‌ قضائیه
کد خبر: 3837480
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۵

جزئیات نشست مشترک نمایندگان با رئیس قوه‌ قضائیه

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از قول رئیس دستگاه قضا برای رفع مشکل جذب و استخدام قبول شدگان آزمون قوه قضائیه تا پایان سال خبر داد.

به گزارش ایکنا، به نقل از خانه ملت، عبدالرضا عزیزی در تشریح نشست مشترک امروز ( یکشنبه، 3 شهریورماه ) کمیسیون اجتماعی مجلس به همراه اعضای کمیسیون ویژه مدیریت خدمات کشوری با حجت الاسلام رئیسی، رئیس قوه قضائیه، گفت: در آغاز این نشست نمایندگان از رئیس قوه قضائیه برای برخورد با مفاسد تشکر و مباحثی را مطرح کردند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: اینجانب به عنوان رئیس کمیسیون با تشکر از زحمات رئیس دستگاه قضا دعوت کردم تا سفری به خراسان شمالی داشته باشد و او نیز این درخواست را پذیرفت

ضرورت تعامل دستگاه قضا با دیگر قوا

عزیزی با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی بر ضرورت تعامل دستگاه قضا با دیگر قوا تاکید کرد، افزود: ایشان مطرح کردند که مانع جدی بر سر راه روابط و همچنین سرمایه‌گذاری‌ ها وجود دارد که باید با فساد به طور جدی برخورد شود.

نماینده مردم شیروان در مجلس دهم، با یادآوری تاکید آیت‌الله رئیسی مبنی بر اینکه هیچ گذشتی نباید در برخورد با فساد داشته باشیم و هیچ کس چنین اجازه‌ای به ما نداده است، تصریح کرد: بهترین افراد در این کشور جان خود را فدای نظام و کشور کرده‌اند و ما نباید اجازه دهیم عده‌ای که به دنبال منافع شخصی خود هستند با ارتکاب به فساد چهره نظام را خدشه‌دار کنند.

رفع مشکل جذب و استخدام قبول شدگان آزمون قوه قضائیه تا پایان سال

وی با اشاره به پیگیری مشکل جذب قبول شدگان آزمون استخدامی قوه قضائیه در سال 96، گفت: ایشان مطرح کرد که در این رابطه نشست‌هایی را با دستگاه‌های اجرایی مربوطه داشته‌ایم و مشکل جذب 6 هزار نفر پذیرفته شده آزمون استخدامی قوه قضائیه تا پایان سال جاری مرتفع خواهد شد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، افزود: رئیس قوه قضائیه یادآور شد که قانون باید عادلانه باشد و مجری و قاضی هم باید عادل باشند تا مردم طعم عدالت را بچشند و نباید اجازه داد تا فساد امید مردم را به یأس مبدل کند.

انتهای پیام

captcha