تاکید امام جمعه ایلام بر لزوم ورود سرمایه گذاران به ایلام
کد خبر: 3836908
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۵

تاکید امام جمعه ایلام بر لزوم ورود سرمایه گذاران به ایلام

گروه سیاست و اقتصاد – نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: ما به ‌عنوان خدمت‌گزار نظام، با تمام وجود از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کنیم و باید زمینه برای ورود سرمایه‌گذاران فراهم شود.

تاکید امام جمعه ایلام بر لزوم ورود سرمایه گذاران به ایلام
به گزارش ایکنا از ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین الله‌نور کریمی تبار، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام امروز یکم شهریور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ایلام اظهار کرد: در ایلام ظرفیت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری وجود دارد و مسوولان موظف هستند زمینه حضور سرمایه‌گذاران در این استان را فراهم سازند.
وی افزود: سرمایه‌گذارانی که تمایل به سرمایه‌گذاری در ایلام دارند بنده به عنوان خدمتگزار نظام با تمام وجود از طرح‌های آنان در راستای اشتغال‌زایی جوانان این استان حمایت خواهیم کرد.
نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام با تبریک هفته دولت گفت: صبر در برابر سختی‌ها و مشقت‌ها زندگی را شیرین می‌کند و جایگاه انسان را نزد خداوند ارتقا می‌دهد.
کریمی تبار تصریح کرد: در شرایط فعلی که کشور در جنگ اقتصادی قرار دارد، عدم سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران و نبود برنامه‌ریزی مناسب به مشکل بزرگی برای اقتصاد کشور تبدیل شده است، بنابراین در راستای استفاده بهتر و بیشتر از طرفیت‌های موجود باید تلاش شود.
امام جمعه ایلام گفت: شعار سال «رونق تولید» با استقلال حفظ می‌شود اگر مسوولان این موضوع را راس برنامه‌های خود قرار دهند بدون شک تحریم دشمن بر کشور تاثیرگذار نخواهد بود.
انتهای پیام
captcha