برپایی آزمون استخدامی آتش‌نشانی در ۲۱ نقطه فارس
کد خبر: 3833685
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۹
از سوی جهاددانشگاهی انجام شد؛

برپایی آزمون استخدامی آتش‌نشانی در ۲۱ نقطه فارس

گروه اجتماعی ــ رئیس جهاددانشگاهی استان فارس گفت: آزمون استخدامی سازمان آتش نشانی، همزمان با سراسر کشور در ۲۱ حوزه امتحانی در فارس برگزار شد.

به گزارش ایکنا از فارس، مظاهر بابایی، رئیس جهاددانشگاهی فارس امروز، 18 مرداد در حاشیه برگزاری آزمون استخدامی آتش نشانی توسط جهاددانشگاهی، به خبرنگاران گفت: آزمون استخدامی سازمان آتش نشانی همزمان با سراسر کشور در 21 حوزه امتحانی استان فارس برگزار شد.

وی افزود: تعداد 9 حوزه امتحانی در شیراز و 12 حوزه امتحانی در شهرستان های اقلید، جهرم، داراب، فسا، فیروزآباد، کازرون و مرودشت، در استان فارس آزمون در این آزمون پیش بینی شده بود.

بابایی با یادآوری اینکه آزمون استخدامی سازمان آتش نشانی در کمال آرامش و با کیفیت مناسبی در فارس برگزار شده است، گفت: در این آزمون بیش از 850 نفر عوامل اجرایی جهاددانشگاهی حضور داشتند.

رئیس خبرگزاری ایکنا شعبه فارس با بیان اینکه تعداد 10 هزار و 11 نفر در فارس ثبت‌نام کرده بودند، گفت: حدود 10 درصد از ثبت نام شدگان در این آزمون غیبت داشتند.

رئیس جهاددانشگاهی فارس با اشاره به اینکه برگه‌های آزمون برای تصحیح به جهاددانشگاهی کشور ارسال خواهد شد، گفت: حدود یکماه آینده نتایج اولیه آزمون از طریق جهاددانشگاهی اطلاع‌رسانی می‌شود.

بابایی با بیان اینکه در مرحله اول آزمون استخدامی آتش نشانی، قرار است 3 برابر ظرفیت تعیین شده، اسامی اعلام شود، گفت: در استان فارس با توجه به پیش بینی استخدام 255 نفر، اسامی 765 نفر اعلام خواهد شد.

وی گفت: نفراتی که حائز حدنصاب مرحله اولیه (کتبی) آزمون استخدامی آتش نشانی شوند، بعد از اعلام اسامی باید برای تشکیل پرونده به جهاددانشگاهی استانی که در آن امتحان داده‌اند مراجعه کنند.

بابایی ادامه داد: بعد از تشکیل پرونده، اسامی افراد از سوی جهاددانشگاهی به استانداری برای برگزاری مرحله عملی آزمون اعلام خواهد شد.

رئیس جهاددانشگاهی فارس در پایان مرحله نهایی آزمون استخدامی آتش‌نشانی را مربوط به انجام تست آمادگی جسمانی دانست.

انتهای پیام  

captcha