کمبود ظرفیت کمپ‌های ترک اعتیاد در ارومیه
کد خبر: 3831171
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱

کمبود ظرفیت کمپ‌های ترک اعتیاد در ارومیه

گروه اجتماعی - فرمانده انتظامی اروميه به کمبود ظرفیت کمپ‌های ترک اعتیاد این شهر اشاره کرد و گفت: کمپ‌های ارومیه ظرفیت پذیرش معتادان را ندارند و بیشتر سارقان که جزو معتادان هستند، رها شده‌اند که باید ظرفیت این کمپ‌ها افزایش پیدا کند.

کمبود ظرفیت کمپ‌های ترک اعتیاد ارومیه

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، کریم اکبری، فرمانده انتظامی اروميه، صبح امروز، ۸ مردادماه در جلسه شورای اداری ارومیه، اظهار کرد: یکی از اولویت‌های چالش‌برانگیز در استان و ارومیه، جرائم سرقت بوده که تا سال ۹۷ سیر صعودی داشت و با اقدامات انجام شده، اکنون شاهد مهار و کنترل سرقت در سطح ارومیه هستیم.

وی ادامه داد: در فروردین ماه امسال میزان سرقت ۴۸ درصد بود که اکنون به ۱۹ درصد کاهش یافته است.

اکبری به کشف سرقت‌های مهم اشاره کرد و افزود: امسال ۵۳ درصد سرقت‌های مهم کشف گردیده و ۴۸ درصد سرقت‌های خرد نیز کشف شده و سرقت احشام ۲۴ درصد کاهش و سرقت از اماکن خصوصی و خالی از سکنه افزایش ۲۴ درصدی داشته و کشف سرقت‌های مهم در ارومیه ۷۴ درصد افزایش دارد و کشف سرقت‌های خرد با افزایش ۸۵ درصدی مواجه بوده است.

وی تصریح کرد: وقوع جرائم خشن در ارومیه در مقایسه با چهار ماهه سال گذشته ۱۰۰ درصد کاهش یافته است و امسال سرقت به عنف کاهش ۱۶ درصدی داشته و راهزنی و گروگان‌گیری نیز به صفر رسیده است.

وی به کمبود ظرفیت کمپ‌های ترک اعتیاد ارومیه اشاره کرد و یادآور شد: کمپ‌های ارومیه ظرفیت پذیرش معتادان را ندارند و بیشر سارقان که جزو معتادان هستند، رها شده‌اند که باید ظرفیت این کمپ‌ها افزایش پیدا کند.

فرمانده انتظامی ارومیه خاطرنشان کرد: ۶۹ درصد سرقت‌ها مرتبط با معتادان و سارقان باسابقه است و ۶۱ درصد سارقان شهرستان ارومیه نیز بیکار بوده و امسال کشف مواد مخدر در ارومیه ۹۲ درصد افزایش داشته و مشروبات الکلی خارجی ۱۵ درصد کاهش یافته است.
انتهای پیام

captcha