جایگاه امروز ایران در جهان به خاطر ایستادگی آزادگان است
کد خبر: 3830745
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸

جایگاه امروز ایران در جهان به خاطر ایستادگی آزادگان است

گروه اجتماعی ــ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام بر سرکشی از آزادگان و تکریم ایثار و از خودگذشتگی آنان تأکید کرد و گفت: امروز آبرو و جایگاه ایران در جامعه جهانی به خاطر ایستادگی ایثارگران است.

رنج آزادگان در زندان‌های رژیم بعث نباید فراموش شود
به گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، محمد نوذری، معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار ایلام امروز، هفتم مرداد‌ماه در نشست گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به کشور اظهار کرد: امروز آبرو و جایگاه ایران در جامعه جهانی به خاطر ایستادگی ایثارگران است.

وی ادامه داد: آزادگان حق زیادی به گردن همه ما دارند و سال‌های دهشتناک اسارت و تحمل و بردباری آن‌ها در برابر شکنجه دشمن نباید فراموش شود.
 
معاون استاندار ایلام افزود: امروز نزدیک به ۳۰ سال از بازگشت سرافرازانه آزادگان به میهن اسلامی می‌گذرد و در استان ایلام ۳۴۰ آزاده در استان ایلام داریم از این تعداد ۲۰۰ نفر بازنشسته و ۵۹ نفر نیز شاغل هستند.
 
نوذری با اشاره به اینکه ۴۸ نفر از آزادگان به رحمت خدا رفتند و ۱۰ نفر از این عزیزان بعد از بازگشت شهید شده‌اند، اظهار کرد: انتظار داریم برنامه‌های فاخری در شأن آزادگان برگزار و دستگاه‌هایی که دارای کارمند آزاده هستند باید از این عزیزان تجلیل کنند.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام به برگزاری آیین تجلیل از آزادگان در شهرستان‌ها نیز اشاره کرد و گفت: صدا و سیما باید برنامه‌های مختلفی را در زمینه بزرگداشت آزادگان در دستور کار قرار دهد.
 
نوذری تأکید کرد: همه دستگاه‌ها برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری مراسم فاخر در شأن آزادگان را داشته باشند.
 
انتهای پیام
captcha