ملت ایران به آمریکا اعتماد ندارد
کد خبر: 3830058
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۶
حجت‌الاسلام کریمی‌تبار:

ملت ایران به آمریکا اعتماد ندارد

گروه سیاست و اقتصاد – نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: ملت ایران به آمریکا اعتماد ندارد و در برابر خواسته‌هایش هم تسلیم نخواهد شد.

ملت ایران به آمریکا اعتماد ندارد
به گزارش ایکنا از ایلام، حجت‌الاسلام ‌و المسلمین الله‌نور کریمی‌تبار، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام امروز چهارم مرداد در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار کرد: ملت ایران هیچگاه خباثت‌های رژیم آمریکا علیه کشورمان را فراموش نمی‌کند، و تحت هیچ شرایطی به آمریکا اعتماد ندارند.
وی با اشاره به ساقط شدن پهپاد آمریکایی  و توقیف نفتکش انگلیسی، گفت: این اقتدار نظام جمهوری اسلامی  در جهان است که به خار چشمان دشمن شده و با همه تحریم های سنگین علیه ملت ایران، پس از اتحاد مردم و تبعیت از فرمایشات رهبری فهمیدند که نمی‌توانند علیه ایران کاری کنند، امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار و قدرت آمریکا رو به‌ زوال است و هیچگاه تسلیم آمریکا نمی‌شویم.
امام جمعه ایلام اضافه کرد: آمریکا در هیچ بخشی توان ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران را ندارد و آمریکا و اروپا تحت هیچ شرایطی برای مردم ایران قابل‌اعتماد نیستند.
کریمی‌تبار در بخش دیگری از سخنان خود بر رعایت حجاب به عنوان یک ارزش والای اسلامی تاکید و تصریح کرد : پاکی و احترام به عفت و پاکدامنی نیاز جامعه است و خداوند متعال، پاک بودن و پاک زیستن را در سرشت و نهاد انسان ها به ودیعه گذاشته و حجاب بیانگر آن است که حضور زن را در جامعه ارزشمند و تاثیرگذار و سازنده و عملی شایسته نزد خدای متعال است.
کریمی تبار با اشاره به  سالگردحماسه کوشک ایوان، گفت: دشمن بعث با کمک آمریکا و دیگر کشورهای غربی در هشت سال جنگ تحمیلی سعی داشت کشور را یک هفته ای تصرف کند، اما طی هشت سال جنگ تحمیلی حتی یک وجب خاک از کشورمان را نتوانست تصرف کند.
وی عنوان کرد: مردم ایلام در هشت سال حنگ تحمیلی رشادت های فراوانی در مقاطع مختلف از جمله تنگ کوشک ایوان از خود نشان دادند که از حضور دشمن در مناطق دیگر کشور جلوگیری کنند.
انتهای پیام
captcha