احداث پروژه كنارگذر شهر ايوان سرعت می‌گیرد
کد خبر: 3828622
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۷
کاظمی خبر داد:

احداث پروژه كنارگذر شهر ايوان سرعت می‌گیرد

گروه اجتماعی ــ مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از سرعت گرفتن احداث پروژه کنارگذر شهر ایوان خبر داد و بر آمادگی پرداخت خسارت و رفع معارضین منطقه در جهت تسریع اجرای این طرح تاکید کرد.

احداث پروژه كنارگذر شهر ايوان سرعت می‌گیرد
به گزارش ایکنا از ایلام به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی ایلام، علی‌اصغر کاظمی، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام امروز بیست و نهم تیر ماه در بازدید از مراحل ساخت كنارگذر شهر ایوان اظهار کرد: پروژه كنارگذر شهر ایوان به خاطر اهمیت تردد زائرین عتبات عالیات و همچنین كاستن از بار ترافیك داخل شهر ایوان یك پروژه ضروری است كه با تلاش و پیگیری این اداره كل اجرایی شده است.
وی با بیان اینکه قرارداد اجرای این پروژه 9 كیلومتری 31 میلیارد تومان شامل  احداث دودستگاه پل بزرگ 100 متری و 40 دستگاه پل معمولی است، تصریح کرد: حجم عملیات خاكی پروژه بالغ بر 400 هزار متر مكعب بوده است.
به گزارش ایکنا، پیش از این، قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار ایلام در نشست ستاد اربعین استان از تخصیص ۵۰ میلیارد ریال برای بهسازی سریع تر زیرساخت‌های عمران شهری ایوان به عنوان یکی از مسیرهای تردد و حضور زائران اربعین در استان خبر داد و اظهار کرد: این اعتبار برای بهسازی زیر ساخت‌های عمران شهری به این شهرستان اختصاص یافته است.
وی ابراز امیدواری کرد: این مبلغ که در قالب اعتبارات اربعین و غیر از اعتبار عمرانی سالانه این شهرستان است بتواند در کنار دیگر منابع بخشی از مشکلات عمران شهری ایوان را بهبود ببخشد.
وضعیت نامطلوب عمران شهری از جمله کاستی‌های مورد مطالبه اهالی ایوان است که بهمن ماه سال گذشته در جریان سفر و بازدید ۲ روزه استاندار ایلام نیز مطرح شد.
سلیمانی دشتکی در آن سفر به عنوان پاسخ به مطالبه مردم و همچنین رفع کاستی عمرانی شهرستان وعده تخصیص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار در قالب بودجه اربعین و استانی به ایوان داد.
شهرستان ایوان در مسیر تردد زائران اربعین حسینی بسوی ایلام و مهران است.
انتهای پیام
captcha