امینت، نظم و آرامش مهمترین نیاز زائران عتبات عاليات
کد خبر: 3827750
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۳
علیمحمدی عنوان کرد:

امینت، نظم و آرامش مهمترین نیاز زائران عتبات عاليات

گروه اجتماعی - رئیس پلیس پیشگیری استان ایلام گفت: تلاش داریم با تدبیر و برنامه‌ریزی‌های انجام شده، امنیت، نظم و آرامش را که مهمترین نیاز‌های ماموریت اربعین امسال است، برقرار کنیم.

امینت، نظم و آرامش مهمترین نیاز زائران عتبات عاليات
به گزارش ایکنا از ایلام به نقل از کانال اطلاع رسانی پلیس، مهرداد علی‌محمدی، رئیس پلیس پیشگیری استان ایلام امروز بیست و پنجم تیر ماه در دیدار با معاون عملیات سپاه امیر المومنین (ع) ایلام، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: سازمان بسیج و سپاه پاسداران همواره نسبت به نیروی انتظامی حمایت‌ها و کمک‌های قابل توجهی در تحقق امنیت داشته‌اند.
رئیس پلیس پیشگیری استان ایلام در ادامه با اشاره به نظم بخشی ترافیکی در سطح شهر مهران، تصریح کرد: در حوزه نظم و انضباط ترافیکی با تلاش های ارزنده ای که صورت گرفته امیدواریم امسال،تصادفات منجر به فوت و خسارتی روند رو به کاهشی داشته باشد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه امنیت و آرامش کنونی جامعه، مدیون همکاری خوب پلیس و سازمان بسیج و سپاه است، تصریح کرد: با تدبیر و برنامه ریزی های انجام شده تلاش داریم تا امینت، نظم و آرامش را که مهمترین نیاز زائران عتبات عالیات است، در استان ایلام خصوصا شهر مهران برقرار کنیم.
علی محمدی در پایان گفت: برای ارتقاء امنیت شهروندان خصوصا زائران اربعین حسینی(ع) با تمامی امکانات و کارکنان پلیس تلاش می کنیم تا اقتدارنیروی انتظامی را حفظ  و تا جایی که توان داشته باشیم به شهروندان خدمت رسانی کنیم و در این ماموریت بزرگ نیازمند همکاری و همراهی مجموعه سپاه منطقه استان هستیم.
انتهای پیام
captcha