نشاط واقعی مردم در گرو حل مشکلات اقتصادی است
کد خبر: 3826455
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴

نشاط واقعی مردم در گرو حل مشکلات اقتصادی است

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه موقت ایلام گفت: نشاط واقعی مردم در گرو حل مشکلات اقتصادی و رونق اشتغال و مبارزه با دلال‌بازی است که امیدواریم محقق شود.

نشاط واقعی مردم در گرو حل مشکلات اقتصادی است
به گزارش ایکنا از ایلام، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین وعد مرادبیگی، امام جمعه موقت ایلام امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر ایلام با اشاره به هفته عفاف و حجاب، اظهار کرد: بدون شک درک ابعاد وجودی حضرت معصومه (س)، زمینه را آماده می‌سازد تا بانوان و به ویژه دختران جامعه، با الگوبرداری از آن کریمه اهل بیت مظهر عفاف، حجاب، تقوا و حیا باشند.

وی با بیان اینکه طراحان لباس باید به فکر طراحی‌های زیبا  و در عیبن حال با حجاب باشند، گفت: انسان به دنبال حفظ پاکى و احترام به عفت و پاکدامنى است و خداوند متعال، پاک بودن و پاک زیستن را در سرشت و نهاد بشر به ودیعت گذاشته است.

امام جمعه موقت ایلام با اشاره به برگزاری کنسرت در ایلام، گفت: ما مخالف نشاط مردم نیستیم اما نشاط واقعی مردم زمانی اتفاق می‌افتد که مشکلات اقتصادی نداشته باشند و اشتغال رونق بگیرد که امیدواریم با همکاری دولت، مجلس و قوه قضاییه حل شود و مبارزه با دلالی که ریشه بسیاری از این مشکلات است جدی‌تر گرفته شود.

مرادبیگی تصریح کرد: انسان در زندگی فردی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی باید با‌ تقوا عمل کند، زیرا تقوا علاوه بر اینکه سبب تقویت ایمان می‌شود انسان‌ها را بیشتر به سوی کارهای خیر از جمله انفاق و کمک به نیازمندان هدایت می‌کند.
انتهای پیام
captcha