طرح‌ها و توطئه های استکبارانه امریکا در برابر مقاومت ملت ایران محکوم به شکست است
کد خبر: 3824615
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۱
حجت‌الاسلام کریمی‌تبار :

طرح‌ها و توطئه های استکبارانه امریکا در برابر مقاومت ملت ایران محکوم به شکست است

گروه سیاست و اقتصاد - نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام با تاکید بر اینکه امریکا و متحدانش در برابر مقاومت ملت ایران اسلامی هیچ کاری نمی‌توانند انجام دهند، گفت: طرح‌ها و توطئه‌های استکبارانه امریکا در برابر مقاومت ملت ایران محکوم به شکست است.

طرح‌ها و توطئه های استکبارانه امریکا در برابر مقاومت ملت ایران محکوم به شکست است
به گزارش ایکنا از ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین اله‌نور کریمی‌تبار، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام  امروز 14 تیرماه در خطبه‌های نماز جمعه به رهنمودهای حکیمانه رهبر انقلاب اسلامی در برابر فرستاده آمریکا به ایران اشاره و اظهار کرد: طرح‌ها و توطئه‌های استکبارانه امریکا در برابر مقاومت ملت محکوم به شکست است.
وی افزود: اخیراً رئیس جمهور امریکا گفته که لازم نیست در منطقه غرب آسیا و خلیج فارس حضور داشته باشد به‌رغم هیاهویی که علیه دولت سوریه به راه انداخته شد رسماً وارد جنگ با این کشور نشد، و این یعنی توان حضور در منطقه را ندارد.
امام جمعه ایلام با ذکر اینکه در شرایطی کنونی انقلاب و نظام با کمک خداوند متعال شعارها را تحقق داده و رو به پیشرفت است، تاکید کرد: ملت و مسوولان باید بیشتر از گذشته به ارزش‌های انقلاب پایبند باشند.
کریمی‌تبار بر لزوم حفظ حجاب در جامعه تاکید کرد و گفت: افراد باتقوا چشمانشان را از چیزهایی که خداوند منع کرده فرو برده زیرا امنیت اجتماعی افراد با مقوله نگاه کردن، پوشش و حجاب ارتباط دارد.
وی عنوان کرد: حجاب زمینه‌ساز امنیت فردی و جامعه است و این مقوله همواره از ضروریات دین اسلام به‌شمار می‌رود، اگر چنانچه پوشش مناسب باشد زمینه نگاه‌های آلوده نیز کاسته می‌شود و فردی که نگاهش را کنترل کند قلبش به آرامش خواهد رسید.
نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام بیان کرد: خداوند در آیات قرآن کریم به مردان و زنان توصیه کرده در نگاه و گفتار عفت داشته باشند، مبادا افرادی که بیماردل هستند در مورد شماها فکر بد کرده و نگاه شیطانی به بانوان داشته باشند.
انتهای پیام
captcha